با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افزایش 70 تخت با افتتاح ساختمان اورژانس و تصویربرداری بیمارستان 17 شهریور آمل

رئیس بیمارستان 17 شهریور آمل گفت: با افتتاح ساختمان جدید دو طبقه اورژانس و دستگاه تصویربرداری پیشرفته تعداد 70 تخت به مجموع تخت‌های بستری و سرپایی این بیمارستان افزوده شده است.

منتشر شده

در

ساختمان جدید اورژانس و CT اسکن پیشرفته اسپیرال بیمارستان ۱۷ شهریور این شهرستان شامگاه پنج‌شنبه با حضور رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان استانی و شهری افتتاح شده است.

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: این طرح همزمان با برخی طرح‌های وزارت بهداشت و درمان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز پیروزی شکوهمند انقلاب افتتاح شده است.

شهرام کاشانی افزود: طرح توسعه بیمارستان ۱۷ شهریور آمل در ساختمانی با دو طبقه و اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال در زمینه تجهیز و ساختمان بنا شده است.

وی با اشاره به افتتاح بخش CT اسکن ۳۲ اسلایس اسپیرال تولید کشور ژاپن با تلاش‌های دکتر حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس و مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سوی سازمان جهانی بهداشت، تصریح کرد: این طرح با زیربنای حدود ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع شامل بخش‌های اورژانس سرپایی، بخش بستری اورژانس، بستری اورولوژی، مغز و اعصاب، سی تی اسکن و تصویربرداری است.

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل یادآور شد: در مجموع ۷۰ تخت فعال در بخش‌های بستری و سرپایی به میزان تخت‌های این بیمارستان افزوده شده است همچنین افزایش ۱۰ تخت دیگر برای این بیمارستان صادر شده است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.