با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اقامت حدود ۱۴ میلیون مسافر نوروزی در مازندران

سرپرست میراث فرهنگی مازندران شمار مسافران نوروزی مقیم را در استان حدود ۱۴ میلیون نفر ذکر کرد.

منتشر شده

در

مهدی ایزدی در ستاد اجرایی خدمات سفرهای مازندران با اشاره به اقامت ۱۳ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۹۲۷ مسافر نوروزی در استان اظهار داشت: از این تعداد ۸۸ هزار و ۳۲۵ نفر در هتل‌ها، ۱۲ هزار و ۶۴۶ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۴۱ هزار و ۹۰۳ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت کردند.

وی افزود:: شش هزار و ۳۲۸ مسافر در مهمانپذیرها، ۹۳ هزار و ۸۶۹ نفر در هتل آپارتمان، ۵۹ هزار و ۲۳۲ نفر در اقامتگاه بومگردی، ۶۳ هزار و ۱۲ نفر در متل، چهار میلیون و ۳۳۰ هزار نفر در خانه‌های مسافر پذیرش شدند.

وی میزان اقامت در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش شامل مدارس، خانه معلم و باشگاه‌های فرهنگیان وغیره را ۱۱۷ هزار و ۹۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۶۶۹ هزار و ۲۳۵ مسافر نیز ار اقامتگاه‌های موقت شامل کمپ، کانکس و چادرهای مسافرتی اسکان یافتند.

ایزدی با بیان اینکه ۶۰.۶۸ درصد مسافران نوروزی مازندران در سایر مراکز اقامتی پذیرش شدند، شمار آنان را هشت میلیون و ۴۶۱ هزار و ۶۸۶ نفر بیان کرد.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران تعداد بازدیدهای نظارتی را ۸۵۰ مورد ذکر کرد و افزود: سه میلیون و ۹۴۴ مسافر نوروزی نیز از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.