با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

التزام به نیت واقف طبق نظر مراجع در اولویت است

آمل نیوز-جهت تغییر مورد استفاده ی موقوفات وقتی منافع عمومی مد نظر باشد امکان همکاری اداره ی اوقاف و شهرداری با اخذ هزینه ی لازمه برای تأمین موقوف مشا بهی که نیت واقف را برآورده کند وجود دارد.

منتشر شده

در

حجت الاسلام بهرامی رئیس اداره ی اوقاف شهرستان آمل صبح امروز،همزمان با آغاز هفته ی وحدت در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ پرسش خبرنگاران در مورد تبدیل منطقه ی پاساکش به محلی برای احداث کارخانه ی زباله سوز و تفکیک طلای کثیف عنوان کردند به دلیل موقوفه بودن محل و التزام اداره طبق فتوای مراجع عظام به نیت واقف امکان تغییر مورد استفاده وجود ندارد مگر آن که در شرایط بحرانی به دلیل منافع عمومی بتوان هزینه ی مورد موقوفه را دریافت و به طرق دیگری به نیت واقف جامه ی عمل پوشاند.

در حال حاضر گفتگو و رای زنی در این رابطه با شهرداری در حال انجام است و متاسفانه به دلیل مسائل شرعی معضلات اندکی وجود دارد.

ایشان همچنین با بیان برنامه های اجرایی اداره در هفته ی پیش رو،به شرح عملکرد اوقاف در سال جاری پرداختند و تصریح کردند در سال نود و شش تاکنون سه مورد وقفی داشته ایم این در حالی است که تعداد کل موقوفات شهرستان آمل 1268 مورد است و آمل جایگاه بالایی در استان دارد.

ایشان ابراز امیدواری کردند با مساعدت خیرین محترم پروژه های پیش رو هرچه سریع تر به مرحله ی اجرا درآیند/

خبرنگار:علی خاکزاد

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.