با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

الزام درج اطلاعات فروشگاه‌های مجازی در سامانه جامع تجارت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فروشگاه‌های مجازی فعال در سطح استان ملزم به درج اطلاعات خود در سامانه تجارت هستند.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لزوم درج اطلاعات فعالین تجاری کالاهای اساسی و لوازم خانگی مقرر شد، فروشگاه‌های مجازی نیز نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

وی هدف از اینکار را شفافیت شبکه توزیع و رصد کالا در زنجیره توزیع داخل کشور اعلام کرد و افزود: این اطلاعات شامل اخذ نقش، اظهار موجودی،موجودی انبار، اظهار خرید و فروش و هر گونه تغییر مکان و مالکیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان کرد: در این مرحله فروشگاه‌های مجازی فعال در تولید کالاهای برج خارجی، چای خشک خارجی، شکر سفید، روغن نباتی، کره گیاهی، کره حیوانی، گوشت قرمز و حبوبات باید در این سامانه نسبت به درج اطلاعات خود اقدام کنند.

قوانلو یادآور شد: چنانچه فروشگاه‌های مجازی فعال در رسته‌های یاد شده از درج اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت خوداری کنند، مشمول فروش کالاهای قاچاق شده و بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.