با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ام‌الشهدای محموآباد آسمانی شد/ مادر شهیدان محمدزاده به فرزندانش پیوست

مادر شهیدان محمدزاده پس طی یک دوره بیماری صبح امروز به فرزندان شهیدش پیوست.

منتشر شده

در

حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار مادر گرانقدر سرداران شهید والامقام ابوالحسن،ابوالقاسم و بسیجی شهید هادی محمدزاده صبح امروز جمعه ۱۵ بهمن ماه پس طی یک دوره بیماری به فرزندان شهیدش پیوست و روح ملکوتی این ام الشهدای محمودآباد آسمانی شد.

اولین شهید این خانواده سردار ابوالقاسم محمدزاده متولد ۱۳۴۰ شهادت۱۳۶۴/۱۲/۲۳، دومین شهید بسیجی هادی محمدزاده  متولد ۱۳۴۹/۶/۱ شهادت  ۱۳۶۴/۵/۱۷ و سردار ابوالحسن محمدزاده متولد ۱۳۳۷/۳/۷ شهادت در کربلای چهار ۱۳۶۵/۱۰/۴ است.

روابط عمومی بنیاد شهید مازندران؛ زمان و مکان تشییع پیکر مادر شهیدان محمدزاده یک‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه از مقابل ساختمان بسیج ناحیه محمودآباد تا امامزاده قاسم محمودآباد اعلام و عنوان کرد؛ پیکر این مادر بزرگوار سپس در گلزار شهدای آهومحله در جوار فرزندانش آرام می‌گیرد.

*پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید مازندران

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی ارتحال مادر صبور و مقاوم سرداران شهید ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمد زاده پیام تسلیتی را صادر کرد.

خانواده معظم شهیدان والامقام محمدزاده
سلام علیکم
ارتحال مرحومه مغفوره‌ ام‌الشهدا حاجیه خانم « سیده سلطنت حمیدتبار امیری » اسوه صبر و مقاومت و مادر بزرگوار سرداران شهید ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده موجب تأسف و تأثر گردید.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

ارتحال حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار امیری مادر گرامی سرداران سرافراز شهید ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده را به محضرحضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، امت شهیدپرور و ولایی مازندران، خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران علی الخصوص به خانواده محترم و بیت معزز آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض نموده و با ادای احترام به مقام ایمانی و صبر این مادربزرگوار.از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.