رزومه امیر حسین اباذری آملی
مشخصات فردی :
امیر حسین اباذری آملی
متولد ۲۶/۰۳/۱۳۵۹ شهرستان آمل
محل صدور آمل
آدرس محل سکونت : بلوار طبرسی (پائین بازار)
سوابق تحصیلی :
دیپلم ریاضی فیزیک مرکز پیش دانشگاهی شهید رجائی
کارشناس حسابداری از دانشگاه علامه محدث نوری
کارشناس ارشد MBA از دانشگاه مدیریت صنعتی
توانائیها:
-
مدیریت اجرائی
-
مدیریت مالی وتحلیل اطلاعات و گزارشگری مالی
-
مدیریت اقتصادی و سرمایه گذاری و تامین مالی
-
طراحی انواع نرم افزار مدیریت اطلاعات
-
مهندسی مجدد سیستمهای مدیریت اطلاعات
-
مهندسی فروش و بازاریابی
-
مدرس کلیه مباحث مالی و اقتصادی و مدیریت اجرائی
-
مدرس حرفه ای نرم افزار excel و داده کاوی
سایر توانائیها و علایق :
-
شعر و ادبیات فارسی ( دیوان آماده چاپ مشتمل بر بیش از ۵۰۰۰ بیت شعر با موضوعات مذهبی،فلسفی و عرفانی)
-
فلسفه و عرفان اسلامی
-
موسیقی ، تذهیب ، خوشنویسی و حکاکی
مختصر اطلاعات خانوادگی:
پدر : علیرضا اباذری آملی ، فرهنگی بازنشسته و مدرس فوق ممتاز انجمن خوشنویسان
مادر : عاتکه معادی ، فرهنگی بازنشسته و مدرس قرآن
خانواده پدری :
پدربزرگ حاج محمود اباذری آملی از کسبه خوش نام ، مومن و مصداق بارز الکاسب حبیب ا.. بودند
خانواده مادری :
پدر بزرگ مادری از شجره طیبه علما ربانی مرحوم حاج علی اکبر معادی ، سالک الی ا… ، خطیب توانا ، دبیر آموزش و پرورش و از اولین شاگردان علامه حسن زاده آملی و علامه جوادی آملی در آمل بودند ،
سوابق کاری:
حسابداری و حسابرسی شرکتهای بازرگانی وتولیدی حین تحصیل ۷۹الی۸۲
رئیس حسابداری شرکتهای گروه دوکا ۸۳ تا ۸۴
مدیر مالی شرکت سلیم البرز ۸۵
مدیر مالی وقائم مقام مدیر عامل شرکتهای گروه جیکا (هلدینگ )- ( ۸۶ تا۹۲)
مدیر حسابداری مدیریت شرکت فولادین ذوب آمل (۹۳تا۹۶)
مدیر مالی وقائم مقام مدیر عامل شرکت پارسیان چوب (۹۷تا۹۹)
در حال حاضر : مدیر مالی و حسابرسی شرکت آسیاب طلائی (دلوسه)
مدیر مالی و اجرائی مرکز آموزش عالی آزاد دانشگاه شمال (DBA&MBA)
مدرس دوره های کسب و کار مرکز آموزش عالی آزاد دانشگاه شمال
سوابق مشاوره :
مشاوره مالی و همکاری در استقرار سیستمهای اطلاعات مدیریت در شرکتهای بخش خصوصی
طراح نرم افزار های مالی واحد بیمه شرکت هواپیمایی هما
مشاور طراحی سیستم های مالی شرکت تحلیل گران در اوقاف تهران و شرکت طلایه سیستم در شرکت میهن
اطلاعات تماس:
شماره موبایل :۰۹۱۱۳۲۰۲۱۳۶ آدرس اینستاگرام : @amirhoseinabazari
آدرس الکترونیکی :Abazariamoli.amirhosein@gmail.com
وظایف اصلی :
-
ترویج حقوق شهروندی و ایجاد فضایی گفتمان
-
شناسایی و بررسی دقیق کمبودها و مشکلات شهر در زمینه اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، آموزشی، اقتصادی و رفاهی توسط اتاق فکرهای مربوطه ، جمع آوری مستند پیشنهادات و انتقادات و انتخاب راهکارهای مناسب در قالب طرح های علمی ، مدون و بروز
-
ایجاد فضای توام با آرامش و همدلی در بین همکاران شورا و شهرداری برای بهبود اوضاع شهر
-
نظارت دقیق و پی گیری اجرای مصوبات شورا و طرح های مصوب شده نیمه کاره
-
نظارت دقیق بر حسن اجرای مصوبات شورا و طرح های مصوب در امور شهری
-
همکاری و پی گیری مستمر با تمامی مسئولین مربوطه درجهت تحقق مطالبات مردمی
-
پی گیری تمامی وظایف قانونی خود در زمینه های مربوطه و دفاع از حقوق شهروندان با شجاعت تمام
-
تماس مداوم با مردم در جهت آگاهی از نواقص و تلاش در جهت رفع آن ها
-
ارائه گزارشات ادواری به مردم از طریق رسانه
کلیت طرح ها و برنامه :
-
ایجاد میز خدمت در شهرداری و سازمانهای وابسته جهت تسریع فرآیند پاسخگوئی با رویکرد تهیه گزارشات مناسب نحوه پاسخ دهی در راستای ارتقا فرهنگ تکریم ارباب رجوع
-
ترویج روشهای نوین مدیریت ، نگرش سیستمی و ارتقا گزارشگری در سازمانهای شهری
-
تحکیم واحد حقوقی و تشریفات قانونی شهرداری و سازمانهای وابسته
-
تهیه گزارش حسابرسی عملیاتی از عملیات شهرداری و سازمانهای وابسته جهت بررسی نقاط قوت و ضعف در راستای ارائه طرح های ارتقا یا اصلاح ساختار عملیاتی
-
نظارت و توجه خاص به نحوه تهیه بودجه ، گزارشگری مالی و مدیریت منابع و مصارف شهرداری
-
برنامه ریزی و تشکیل تیم تخصصی در زمینه درآمدهای پایدار شهری
-
تعریف پروژه کارسنجی جهت سنجش مناسب و بهینه میزان جذب و استفاده از منابع انسانی در شهرداری و سازمانهای وابسته جهت جلوگیری از هزینه های مازاد پرسنلی
-
شناسایی و نظارت دقیق بر سرمایه ها و دارایی های نقدی و غیر نقدی و اموال منقول و غیر منقول شهرداری
-
ارائه راه کارهای مناسب جهت تامین سرمایه طرحهای بزرگ شهری (کارخانه بازیافت زباله بصورت حرفه ای)
-
توسعه فعالیت شورا یاری ها در راستای بهبود و تسریع ارائه خدمات
-
تلاش در جهت محرومیت زدایی با توجه به محلات و مناطق کم تر توسعه یافته
-
برنامه ریزی دقیق جهت مشارکت مردم در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی
-
استفاده از ظرفیت مدیریتی و مشاوره ای بانوان در زمینه های مختلف با محوریت توسعه فعالیت های آموزشی ، فرهنگی، ورزشی و تولیدی و تشکیل انجمن های مربوط توسط آنان
-
حمایت ویژه و کمک به کارآفرینان در راستای اشتغال زائی
-
طراحی طرح های جامع اشتغال زائی پایدار و آموزش کارآفرینی به جوانان و سرپرستان خانواردر جهت ایجاد نشاط اقتصادی با مشاوره اساتید برتر حوزه کسب و کار
-
توسعه تعاونی های تولیدی و توزیعی و بازارچه های فصلی با محوریت بانوان سرپرست خانوار
-
حمایت از طرح های ترویج جاذبه های توریستی و گردشگری
-
ایجاد فرهنگ سرا جهت رشد فکری طیف جوان و نوجوان
-
برنامه ریزی در جهت افزایش سرانه ورزشی و تفریحی بانوان
-
برنامه ریزی در جهت توسعه اماکن ویژه معلولین (فرهنگی،ورزشی) و خدمات مختص آنها
-
برنامه ریزی در جهت افزایش سرانه فضای سبز و درختکاری
-
برنامه ریزی در جهت توسعه بهداشت عمومی
-
ایجاد ایستگاههای مطالعه و کتابخانه های سیار و ترویج فرهنگ کتابخانی
-
توجه به بافت های فرسوده محلات در جهت حفظ آثار تاریخی و نستالژیک شهر
-
برنامه ریزی در جهت حفظ پیشینه های فرهنگی و زبان مادری و انتقال سرمایه های فرهنگی و اجتماعی به نسلهای آتی
-
توسعه مبلمان شهری با استفاده از مشاورین برتر این حوزه
-
تلاش در جهت رفع عوامل تشدید کننده پدیده مهاجرت