با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

انتقال دو پرسپولیسی به شمال

ابوالفضل درویشوند دروازه‌بان جوان و سابق پرسپولیس تهران به تیم فوتبال رایکا بابل و محسن عاشو ری بازیکن سابق پرسپولیس تهران به عنوان مربی هدایت تیم شهرداری نوشهر را برعهده گرفتند.

منتشر شده

در

ابوالفضل درویشوند دروازبان جوان و سابق پرسپولیس تهران با عقد قراردادی یک ساله به تیم دسته اولی رایکا بابل پیوست و شاگرد نادر دست‌نشان شد.

این دروازبان ۲۳ ساله، سابقه حضور در تیم ملی جوانان ایران و تیم‌های پرسپولیس تهران، راه آهن و شاهین بوشهر را نیز در کارنامه خود دارد.

پس از استعفای علی نظرمحمدی، نادر دست‌نشان به عنوان سرمربی جدید رایکا بابل در رقابت‌های لیگ اول فوتبال کشور معرفی شد.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار است از دوم آذرماه با حضور ۱۸ تیم آغاز شود و تیم رایکا بابل به عنوان تنها نماینده فوتبال مازندران در این مسابقات است.

همچنین در خبری دیگری محسن عاشوری بازیکن سابق پرسپولیس هدایت تیم فوتبال شهرداری نوشهر را بر عهده گرفت.

محسن عاشوری بازیکن سابق پرسپولیس تهران و مربی نام آشنای فوتبال ایران سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری نوشهر را بر عهده گرفت. 

عاشوری در دوران مربیگری خود کارنامه درخشانی دارد و موفق شد تیم خوشه طلایی سمنان را از لیگ دسته دوم راهی لیگ دسته اول کند و با این تیم نمایش بسیار خوبی در لیگ یک داشت و به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود. 

حالا پس از سال‌ها عاشوری به خانه برگشت و هدایت تیم دسته سومی شهرداری نوشهر را عهده‌دار شد و امیدواریم بازگشت عاشوری اتفاقات بسیار خوبی برای فوتبال نوشهر رقم بزند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.