با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

انجام 152 عملیات توسط آتش نشانی آمل در تیرماه سال جاری

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: 152 عملیات در تیرماه سالجاری توسط آتش نشانان آملی انجام شد که 59 مورد عملیات اطفای حریق و 93 مورد عملیات امداد و نجات بوده است .

منتشر شده

در

پیروز کاویانپور افزود: در بخش عملیات اطفای حریق، علف های هرز بیشترین فراوانی را داشته و در بخش امداد و نجات ، گرفتن حیوانات اهلی و موذی از منازل و …. بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی تعداد مصدومان این حوادث را 11 تن اعلام کرد و گفت: سازمان با برگزاری دوره های آموزشی تئوری و عملی در ادارات، سازمان ها ، مهدکودک ها و همچنین بازدید ایمنی مدارس و مکان های عمومی سعی در آگاه سازی شهروندان و کاهش حوادث دارد.

کاویانپور برگزاری 12 دوره ی آموزش نکات ایمنی و اطفای حریق برای  322 تن از شهروندان را از عملکرد آموزشی این ماه عنوان و اظهار کرد: واحد آموزش و پیشگیری سازمان در تیر ماه سالجاری 67  تاییدیه پروانه ساختمانی و 37 تاییدیه پایانکار نیز صادر کرد.

 کاویانپور به نقش این سازمان در پیشگیری از بروز حادثه آتش سوزی در ترکیدن لوله گاز خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: همکاری شهروندان در تمکین به مباحث ایمنی آن حادثه قابل تقدیر است.

وی ضمن تقدیر از آتش نشانان و دیگردستگاه ها که یاری رسان آتش نشانان درحوادث هستند یادآور شد: شهروندان  جهت تامین امنیت محل زندگی خود پیش بینی های لازم را لحاظ کنند و در صورت بروز حوادث احتمالی  با سامانه 125 تماس بگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.