با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

انسداد هراز تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد

سرپرست پلیس راه مازندران با ااشره به اینکه انسداد محور هراز تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد، گفت: با توجه به روزهای تعطیل پیش‌رو اعمال محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد تشدید خواهد شد.

منتشر شده

در

سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال  اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه محور هراز به‌دلیل اجرای عملیات راه‌سازی و روشنایی امروز هم مسدود است، افزود: اعمال این محدودیت از ساعت هشت تا ۱۷ امروز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست پلیس راه مازندران اضافه کرد: توصیه پلیس به رانندگانی که قصد عبور از محور هراز  را دارند این است از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان تردد کنند.

این مسؤول بیان کرد: همچنین محورهای ساری به قائمشهر، چالوس و بخشی از محورهای ساحلی درحال ترمیم و روکش آسفالت است که رانندگان باید با احتیاط تردد کنند.

 عبادی تصریح کرد: هرچه به پایان هفته نزدیک می‌شویم تردد در محورهای فرعی و روستایی پرترافیک‌تر می‌شود که لازم است به توصیه‌ها توجه شود.

وی با اعلام اینکه ممنوعیت‌های تردد در محورهای شمال کماکان تداوم دارد، اضافه کرد: باتوجه به روزهای تعطیل پیش‌رو اعمال محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد تا ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد تشدید خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت ممنوعیت تردد بین استانی در دستور کار داریم، تصریح کرد:  با تشدید ممنوعیت‌ها خودروها اعمال قانون و برگشت به مبدا برگشت در دستور کار قرار دارد.

عبادی گفت: پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال توصیه پلیس به رانندگان است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.