با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

انصراف 5 کاندیدا از ادامه رقابت انتخاباتی در حوزه نور و محمودآباد

با انصراف 5 کاندیدا از ادامه رقابت‌ها در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد، 9 نامزد در لیست نهایی باقی ماندند.

منتشر شده

در

بر اساس آخرین اطلاعیه صادره از فرمانداری نور (مرکز حوزه انتخابیه نور و محمودآباد) از زمان اعلام لیست نهایی نامزدهای تائید صلاحیت شده و شروع تبلیغات تا کنون پنج نامزد از ادامه رقابت‌ها انصراف و لیست 14 نفره به 9 نفر تقلیل پیدا کرد.

در این حوزه 33 نفر داوطلب حضور در مجلس یازدهم بودند که ثبت‌نام خود را نهایی کردند اما برخی همان ابتدا انصراف دادند و تعدادی در روند تائید صلاحیت‌ها یا تائید نشدند و یا صلاحیت‌شان احراز نشد و بالاخره لیست نهایی 13 نفر اعلام و پس از دو روز با تائید یک نامزد دیگر این تعداد به 14 نفر اضافه شد اما در چند روز گذشته تعدادی از قطار رقابت پیاده شده و میدان را به 9 نامزد باقیمانده سپردند که البته باید دید در پایان مردم این دو شهرستان کدام‌یک از این 9 نفر را به بهارستان می‌فرستند.

اکنون در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد جهانگیر اسماعیلی، مهدی اسماعیلی، اسلام دستگذار، حسین شوشتری، سیدرضا غلامی، ولی‌الله فرزانه، عبدالوحید فیاضی، صدرالدین متولی و سمیه مختاری برای تصاحب یک کرسی در بهارستان با هم رقابت می‌کنند.

ابراهیم اسماعیلی، سیده زینب جلالی، عنایت داودی، افراسیاب رضایی و روح الله علیزاده هم از ادامه رقابت انصراف دادند و از لیست خارج شدند.

تبلیغات نامزدهای باقیمانده تا 8 صبح فردا پنجشنبه اول اسفند ادامه دارد و جمعه دوم اسفند مردم نظر خود را با انداختن رای در صندوق‌های اخذ رای اعلام و در نهایت نتیجه تلاش‌ها و تبلیغات روز شنبه سوم اسفند به آگاهی نامزدها و مردم می‌رسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.