با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

انفجار یک باب مغازه با مواد منفجره در آمل

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: یک باب مغازه در بلوار شیخ فضل‌الله نوری این شهر به دلیل پرتاب مواد منفجره دچار حریق شد.

 

منتشر شده

در

خبر از قربانعلی مسافر/ به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، روح‌الله اسماعیلی ، اظهار کرد: یک باب مغازه در بلوار شیخ فضل‌الله نوری کوچه گلشهر پنجم این شهر به دلیل پرتاب مواد منفجره دچار حریق شد.

وی افزود: این حادثه شامگاه گذشته رخ داده و بلافاصله پس از اعلام گزارش حریق، آتش‌نشانان بلافاصله وارد میدان شدند و با مهار زبانه‌های آتش مانع از انتشار شعله به واحدهای مسکونی و تجاری همجوار شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اعلام اینکه طی 24 ساعت گذشته مأموران آتش‌نشانی خدمات متعدد به همشهریان ارائه دادند، یادآور شد: حریق منزل متروکه در ولایت 19، سه عملیات امداد نجات افراد محبوس شده در آسانسور واقع در فجر 16 ، اباذر 35 و منطقه 20 متری شاهد، عملیات امداد درب در آفتاب 64، دو مورد اطفای حریق ضایعات لاستیک در لاله 2 و دریای 23 و همچنین اطفای حریق منزل مسکونی در فجر 38 از مهمترین عملیات‌ها بوده است.

این مسؤول با اعلام اینکه چهارشنبه‌سوری آرام و کم‌خطر نسبت به سال‌های گذشته را در شهرستان آمل شاهد بودیم و کمترین گزارش‎‌‌ها اعلام شد، گفت: سپری کردن چهارشنبه سوری کم‌خطر نیازمند فرهنگ‌سازی خوب و مطلوب است که خوشبختانه امسال کمترین گزارش حریق و حوادث چهارشنبه آخر سال را شاهد بودیم که باید از همه همشهریان و مردم قدردانی و سپاسگزاری شود.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.