با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اهدای ۵۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی در عید مبعث

مدیر شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف آمل با اشاره به اهدای ۵۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند آملی در عید مبعث، گفت: اهدای ۴۰۰ مورد جهیزیه به نوعروسان آملی در سال جاری محقق شد.

منتشر شده

در

سید قاسم حامدی امشب در مراسم اهدای جهیزیه نوعروسان این شهرستان با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهری در مرکز افق بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: خیرخواهی و کمک به نیازمندان در دین اسلام بسیار سفارش شده است و بزرگان دینی، ائمه و معصومین هم در بیانات خود مردم را به انجام کار خیر، نیکو و پسندیده سفارش فراوان می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت و امامان از بزرگترین خیران در جامعه خود بودند و الگوی بارز خوبی و نیکی محسوب می‌شوند، افزود: شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف شهرستان آمل برای سال 1399 شعار "هر روز یک جهیزیه برای زوج‌های نیازمند آملی" را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون توانستیم در جامه عمل پوشاندن به این شعار موفق باشیم.

مدیر شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف شهرستان آمل تصریح کرد: براساس شعار این مرکز، اهدای حدود 400 مورد جهیزیه به نوعروسان آملی با تلاش اعضای شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف و مشارکت شبکه نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) به تحقق پیوست.

این مسؤول با اعلام فراهم شدن اختصاص 50 مورد تسهیلات خانگی و اشتغال برای فروردین سال آینده، بیان کرد: شورای هماهنگی امور خیریه شهرستان آمل در راستای ایجاد اشتغال برای نیازمندان گام‌های خوبی برداشته است در گام دیگر توانمندسازی بانوان خانه‌دار و درآمدزایی برای خانواده‌های نیازمند را اجرا می‌کند.

حامدی با بیان اینکه فقرزدایی و توانمندسازی نیازمندان اقدامات مهم در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات نیازمندان کم توان مالی آمل در زمینه معیشتی، مالی، درمانی، جهیزیه، تحصیلی و شغلی و همچنین کمک‌رسانی به افرادی که کسب و کارشان دچار آسیب جدی شد، گروه‌های تخصصی ایجاد شده و براساس سنجش نیازها به نیازمندان و شهروندان متقاضی پاسخ لازم داده می‌شود.

مدیر شورای هماهنگی امور خیریه اوقاف شهرستان آمل گفت: با همکاری افراد معتمد، نیکوکاران و خیران محلات مختلف شهری زوج‌های جوان و نوعروسان نیازمند شناسایی شده و دیگر برای تأمین جهیزیه و امکانات اولیه زندگی چشم به راه نباشند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.