با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اهدای 1000 عدد اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نور

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور از اهدای هزار عدد ماسک و اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان نور توسط این نهاد خبر داد.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام عیسی توپاحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل ضد عفونی از محل موقوفات تهیه و برای توزیع بین بیماران و مراکز درمانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم گامی کوچک در راستای کمک به کادر خدوم بهداشتی و درمانی شهرستان و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز آن‌ها برداریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با اشاره به ضد عفونی بقاع و امکان متبرکه این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا افزود: در حال حاضر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تمامی بقاع متبرکه این شهرستان تعطیل است.

توپاحیدری در بخش دیگری با توجه به فرا رسیدن سال جدید و تأمین مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، مرحله دوم طرح آستان مهربانی با هدف کمک به مستمندان و خانواده‌های بی بضاعت در شهرستان نور در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های خداپسندانه سازمان اوقاف اجرای طرح دست‌های مهربانی و رسیدگی به نیازمندان جامعه است، تصریح کرد: این طرح باعث انس و الفت هرچه بیشتر اقشار مردم با اوقاف و آشنایی هرچه بیشتر با موضوع وقف و توانمندی وقف در رفع نیازهای جامعه می شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.