با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اهدای 1001 بسته معیشتی توسط مجموعه فذا با نظارت خبرنگاران به نیازمندان در آمل

تعداد یک هزار و یک بسته مواد غذایی و معیشتی طی دو مرحله با همکاری مجموعه فولادین ذوب آمل، اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی بین یک هزار و یک نیازمند در شهرستان آمل توزیع می‌شود.

منتشر شده

در

خبر- قربانعلی مسافر/ ماه رمضان فرصت مناسبی برای نیکی، خوبی، خیرات و دستگیری از مستمندان و نیازمندان جامعه است.

با شیوع ویروس  کرونا در دنیا، کشورمان ایران نیز مورد هجوم قرار گرفته و خانواده‌های زیادی با به وجود آمدن شرایط خاص معیشتی، بازار، اقتصادی و بیکاری، از فعالیت و کار بیکار شدند.

در این بین مجموعه فولادین ذوب آمل با همکاری و نظارت اصحاب رسانه، خبرنگاران، خانه مطبوعات و فعالان اجتماعی دست به تهیه و اهدای یک هزار و یک بسته مواد غذایی بین نیازمندان و مستمندان کرده است.

مدیر روابط عمومی مجموعه صنعتی و تولیدی فولادین ذوب آمل در حاشیه نخستین مرحله توزیع کمک‌های اهدایی و بسته‌های معیشتی بین افراد آسیب‌‌دیده و نیازمندان جامعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: این مجموعه در ایام مختلف سال و مناسبت‌های گوناگون اقدامات خیرخواهانه‌ای برای توجه به نیازمندان جامعه دارد.

مجتبی روشن افزود: در بیان این اقدامات خیرخواهانه می‌توان به تهیه و توزیع سبدهای حمایتی و بسته مواد غذایی معیشتی، به مناسبت اعیاد مختلف با موضوعات عید تا عید؛ قربان تا غدیر و ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همزمانی با ماه مبارک رمضان خانواده‌های زیادی با مشکلات معیشتی روبرو شدند و درآمد آنها به چالش فراوان برخورده است البته در این ایام نیز به فکر نیازمندان بوده و سعی کردیم بخشی از مشکلات‌شان را پوشش دهیم.

مدیر روابط عمومی مجموعه صنعتی و تولیدی فولادین ذوب آمل با اشاره به برطرف کردن مشکلات عمرانی نیازمندان و ساخت و ساز منازل و سرپناه برای محرومان در ایام سال، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت مجموعه فولادین ذوب آمل انسجام در خیریه‌ها است تا از موازی‌کاری جلوگیری شود زیرا از سوی مؤوسسات خیریه و برخی مراکز خیریه مردم‌نهاد به یک نیازمند چندین مرحله کمک اهدا می‌شود ولی به برخی دیگر هیچ  کمکی تعلق نمی‌گیرد.

این مسؤول تصریح کرد: طی سال‌های گذشته نشست‌هایی با ادارات و مراکز دولتی و خصوصی همانند کمیته امداد و بهزیستی داشتیم تا این مسئله ساماندهی شود.

روشن با اشاره به اینکه شفافیت خیریه‌ها از نکات مهم و قابل توجه است، بیان کرد: باید با نظارت و کنترل لازم مشخص شود که کمک‌های مردمی و دولتی به چه افرادی رسیده است و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود زیرا موازی‌کاری نه تنها سازنده نبوده بلکه آسیب‌زا است هرچند این حرکت  می‌تواند در آینده عواقب فراوان داشته باشد.

وی با اعلام اینکه بسیاری از نیازمندان آبرومند هستند و حاضر نیستند دست خود را پیش کسی دراز کنند پس باید به این افراد هم نگاه ویژه شود، گفت: تعداد یک هزار و یک بسته مواد غذایی در ایام ماه رمضان طی دو مرحله اهدایی شرکت فولادین ذوب آمل با نظارت و همکاری اصحاب رسانه، خانه مطبوعات و فعالان اجتماعی توزیع شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.