با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اهدای 50 سکه طلا به مردان طلایی المپیک/ لزوم حمایت خیران ورزش‌دوست از قهرمانان

استاندار مازندران با اعلام اینکه به قهرمانان دارنده مدال طلا، نقره و برنز المپیک به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ سکه طلا اهدا شود، گفت: برای حمایت بیشتر ورزشکاران خیران ورزش‌دوست به میدان بیایند.

منتشر شده

در

احمد حسینزادگان در حاشیه سفر به این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیدار با خانواده مدال‌آوران مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جهان توانستیم با آنها گفتگوی صمیمانه داشته باشیم البته این روزها مازندران شاهد افتخارات پی در پی در کشتی فرنگی و آزاد بود و نه تنها شادمانی مازندرانی‌ها بلکه شادمانی مردم کشورمان را شاهد بودیم.

وی با اشاره به افزایش کیفیت و کمیت مدال‌آوری کشتی‌گیران امسال نسبت به ادوار گذشته در آوردگاه جهانی، افزود: ورزشکاران مدال‌آور باعث افتخار یک کشور و ملت ایران هستند و فدراسیونها باید با مدیریت لازم از ورزشکاران و مربیان‌شان قدردانی کنند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه قهرمانانی همانند امیرحسین زارع و محمدهادی ساروی توسط مربیان شهرستانی شناسایی شدند و رشد و پرورش پیدا کردند، تصریح کرد: مربیان سازنده شهرها زحمات زیادی برای ورزش می‌کشند و در کنار نقش اساسی خانواده‌ها، می‌توانند مدال‌آوران زیادی را تربیت کنند.

این مسؤول متذکر شد: با حضور در منازل قهرمانان از خانواده آنها برای تربیت و پرورش پهلوانان سخت‌کوش قدردانی شد و وظیفه داریم بیشتر از گذشته با آنها دیدار و گفت‌وگو داشته باشیم.

حسین‌زادگان با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و جهانی، گفت: این همایش روز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه طبق قول داده شده به نفرات دارنده مدال طلا، نقره و برنز المپیک به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ سکه طلا اهدا شود، بیان کرد: برای ورزشکاران مدال‌آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان به میزبانی نروژ با همکاری خیران، شورای شهرها و مردم ورزش‌دوست جوایزی اهدا می‌شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه وقتی مردم کشورمان از پیروزی قهرمانان در میادین بین‌المللی شاد می‌شوند برای شادی قلب ورزشکاران نیز گام مهم بردارند، اظهار کرد: در این بین از خیران ورزش‌دوست و مشارکت‌های مادی و معنوی آنها و همه مردم بهره گرفته می‎شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه مربیان محلی نقش بسیار مهم در رشد و نبرد پیروزی‌آفرین کشتی‌گیران دارند، یادآور شد: نباید نقش آنها فراموش شود و باید همیشه قدردان بود.

حسین‌زادگان در مورد شغل ورزشکاران، گفت: در زمینه اشتغال ورزشکاران مدال‌آور المپیکی و جهانی مصوبه قانونی وجود دارد، افراد دارای مدال جهانی و المپیک براساس مصوبه قانونی می‌توانند جذب نهادها شوند ولی امروزه مشکل اکثر ورزشکاران مشکلات متعدد مالی، اعتباری و معیشتی است که امیدواریم هرچه زودتر همه مشکلات برطرف شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.