با ما همراه باشید

ورزشی

اگر مسؤولان قم به فکر فوتسال فردوس نباشند استعفا می‌دهم

منتشر شده

در

پایگاه خبری آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: اگر مسؤولان قم به شرایط نامطلوب تیم فوتسال فردوس سروسامان ندهند استعفا می‌دهم و جدا می‌شوم.

سید وحید غیاثی پس از تساوی سه بر سه مقابل تیم فوتسال قند کاترین آمل و کسب یک امتیاز خارج خانه فردوس قم، اظهار کرد: وضعیت تیمی خوبی نداریم و با توجه به اینکه تیم برای حضور در لیگ دیر بسته شد، نه تمرینات بدنسازی و نه تمرینات آماده‌سازی گروهی منسجم و خوبی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه فردوس قم تنها با دو جلسه تمرین وارد لیگ برتر فوتسال شده و از دو بازی نخست توانست دو امتیاز کسب کند، افزود: این مهم نشان از غیرت و توان بالای بازیکنان دارد.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم تصریح کرد: از کمترین امکانات و معمولی‌ترین آن محروم هستیم و مسؤولان قم باید به فکر تیم فردوس باشند.

وی با بیان اینکه بازیکنان قم در هوای گرم و شرجی مازندران کار سختی داشتند و بدن هر بازیکن حدود 15 لیتر آب از دست داد، خاطرنشان کرد: مسؤولان استان قم به فکر تیم فوتسال فردوس باشند و تا چند روز آینده اگر به تیم سر و سامان ندهند اولین نفری هستم که استعفای خود را اعلام کرده و از تیم جدا می‌شوم.

غیاثی با اعلام اینکه برای اعزام به آمل در آخرین لحظات تصمیم سفر گرفتیم و چند ساعت قبل بازی به آمل رسیدیم، افزود: با توجه به همه مشکلات بازیکنان تمام برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردند و مقابل فشار زیاد حریف تن به شکست ندادند.

وی با اعلام اینکه قند کاترین تیم منسجم و قوی بوده که در نخستین حضور خود در لیگ برتر بازی زیبایی به نمایش گذاشت، تصریح کرد: آملی‌ها از حمایت تماشاگران استفاده کردند و توانستند به یک امتیاز بازی دست یابند.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم با اعلام اینکه حسین شمس از بزرگان فوتسال ایران و رضا کردی سرمربی بادانش در رأس کادر فنی قند کاترین بسیار اثرگذار بودند، بیان کرد: بهتر است مسؤولان استان قم ابتدای فصل جدید لیگ برتر فوتسال به فکر تیم فردوس باشند و ما را از محرومیت و مظلومیت در بیاورند.

غیاثی با اعلام اینکه شاگردانم در شرایط نابرابر توانستند در دو بازی به دو امتیاز حاصل از تساوی دست یابند که کار بزرگی بوده است، گفت: باید در ابتدای لیگ به فکر تیم باشیم تا در ادامه دچار بحران و خطر سقوط نشویم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.