با ما همراه باشید

ورزشی

ایستگاه پایانی فوتبال حذفی روستایی مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / تیم های دامیر ساری و رمنت بابل با برتری بر حریفان به دیدار نهایی اولین دوره فوتبال حذفی روستایی استان راه یافتند.

به گفته اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی استان مازندران، اولین دوره فوتبال حذفی روستایی استان به همت هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی استان و با همکاری هیات فوتبال مازندران که از زمستان سال گذشته باانجام مسابقات شهرستانی آغاز شده بود سرانجام به ایستگاه آخر رسید و دو تیم فوتبال روستای دامیر شهرستان ساری و رمنت بابل برگزار کننده دیدار نهایی مسابقات شدند.

معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد : از مرحله نیمه پایانی تیم رمنت بابل با نتیجه ۲بر صفر مقابل فقیه محله تنکابن به برتری دست یافت و تیم دامیر ساری نیز موفق شد مقابل همشهری خود تیم فوتبال روستای امره با نتیجه ۹ بر ۳ به پیروزی برسد و به دیدار نهایی راه یابد.

دیدار نهایی مسابقات در هفته تربیت بدنی و ورزش در زمین بی طرف و با حضور مسیولین استانی برگزار خواهد شد و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات بر عهده ایرج روحی دبیر پرتلاش هیات روستایی و بازی های بومی محلی استان و مسئول کمیته لیگ فوتبال روستایی هیات فوتبال مازندران می باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *