با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بارش‌های متناوب طی روزهای آینده در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای آینده شاهد تداوم بارش‌های متناوب در آسمان مازندران هستیم.

منتشر شده

در

احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران اظهار کرد: با نفوذ سامانه بارشی از روز گذشته شاهد بارندگی در سطح استان بودیم که بیشترین بارش از روز گذشته از ایزدشهر ۴۲، سفیدآب رامسر ۳۸، آمل و نوشهر ۳۱، گلوگاه بابل ۳۰، گالیکلای لفور ۲۷، بورخانی سوادکوه ۲۳، جوربند نور و وزرا محله محمودآباد با ۲۱ میلی‌متر گزارش شد.

وی افزود: روز گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به تنکابن و رامسر با ۱۷ درجه و صبح امروز کمینه دما مربوط به آلاشت سوادکوه صفر درجه سانتی‌گراد بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز بارندگی را همراه با کاهش دما در سطح استان شاهد هستیم، اضافه کرد: در ارتفاعات ابری و مه‌آلود است که در مناطق مرتفع سردسیر بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود‌.

اسدی بیان کرد: فردا انتظار داریم از میزان ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود و پیش‌بینی می‌شود تنها در نیمه غربی استان بارش‌ها به‌صورت پراکنده باشد.

وی با اعلام اینکه روز جمعه جو نسبتا پایدار آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، روز شنبه مجددا با نفوذ موج ناپایدار انتظار داریم شاهد افزایش ابر در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات به‌تدریج شاهد بارش برف و باران و در مناطق ساحلی شاهد بارندگی و وزش باد باشیم.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز یک‌شنبه به‌تدریج از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته می‌شود، یادآور شد: مجددا از روز دوشنبه تا صبح سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی شاهد افزایش ابر، بارندگی، وزش باد و بارش برف و باران در ارتفاعات استان باشیم که جزییات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.