با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بازگشایی مسیرهای فرعی لاریجان/ خسارت‌های سیل پس از برآورد اعلام می‌شود

بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری ارتباط جاده‌ای در مسیرهای فرعی بخش لاریجان بین روستاها، گفت: خسارت‌های فراوان سیل و سیلاب اخیر در این بخش در آینده نزدیک پس از برآورد اعلام می‌شود.

منتشر شده

در

رضا مقدم، اظهار کرد: همچنان محور مواصلاتی هراز به دلیل ریزش سنگ و سنگریزه در مناطق مختلف پس از بارش باران شدید و باد تند روز 11 فروردین مسدود است.

وی با اشاره به بازگشایی مسیر پس از ایمن‌سازی و ایجاد تردد امن، بی خطر و آرام، افزود: هم‌اکنون تمام امکانات راهداری استان مازندران، شهرستان آمل و بخش لاریجان به صورت شبانه‌روزی در حال بازگشایی و پاکسازی مسیر ارتباطی هستند.

بخشدار لاریجان با اعلام اینکه پس از سیلاب و بارش شدید باران برق برخی روستاهای این بخش سخت و کوهستانی قطع شده بود، تصریح کرد: هم‌اکنون جریان برق در همه روستاها به جز روستاهای آبگرم و بخشی از نیاک برقرار شد و تا ساعاتی دیگر با تلاش همه‌جانبه عوامل اداره برق این نیرو در همه روستاها جریان می‌یابد.

این مسؤول با بیان بازگشایی همه راه‌های روستایی گرفتار در سیلاب رودخانه‌های لاریجان، بیان کرد: راه همه روستاهای دارای سکنه باز است و تردد در آنها مشکلی ندارد.

مقدم گفت: محور مواصلاتی هراز از مسیرهای ارتباطی مهم و جاده‌های شریانی استراتژیک است که تا ایمن‌سازی کامل مسدود خواهد بود البته احتمال می‌دهیم این جاده هر چه سریع‌تر برای تردد مسافران و هموطنان بازگشایی شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.