با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بازگشت امید به آمل/هراز جانشین کاله در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال هراز به جای کاله آمل در لیگ برتر والیبال مردان حاضر خواهد شد.

منتشر شده

در

پس از آنکه مسؤولان باشگاه کاله مازندران تصمیم به کناره‌گیری از فصل آینده لیگ برتر والیبال گرفته و نامه انصراف خود را به فدراسیون ارسال کردند و مسؤولان فدراسیون با تصمیم این باشگاه موافقت کردند.

همچنین پس از انصراف کاله، صحبت‌هایی در مورد جایگزین شدن تیم هراز به جای کاله در لیگ برتر به‌عنوان نماینده آمل منتشر شد که فدراسیون والیبال با این پیشنهاد نیز موافقت کرد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون همه تمام تلاش و پیگیری‌های لازم را جهت حفظ کاله در لیگ انجام داد، چون یکی از سرمایه‌های ورزش کشور است. کاله از معدود تیم‌های ریشه‌دار و خصوصی لیگ بود که خروجش از این رقابت‌ها باعث تأسف ما شد، اما به هر دلیل مسؤولان این تیم خواستند امسال در لیگ نباشند که فدراسیون پس از پیگیری‌های متعدد با این تصمیم موافقت کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم هراز جایگزین کاله در لیگ می‌شود؟ اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه سال ۹۸ منعی برای این کار وجود ندارد، اما واگذاری امتیاز تنها به این معنی نیست که صرفاً امتیازات کاله را به تیم هراز واگذار کنیم. هراز به‌عنوان نماینده آمل درخواست کرد در لیگ باشد که فدراسیون هم موافقت کرد.

کناره‌گیری کاله آمل از لیگ باعث شد تا شرکت هراز به‌جای آنها به لیگ والیبال فصل آینده وارد شوند.

 

 

* هراز به جای کاله در لیگ والیبال

بهروز عطایی سرمربی هراز درباره وضعیت این تیم گفت: بلافاصله اقدام به جذب بازیکن کردیم و عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی و شهروز همایونفر، نخستین بازیکنانی بودند که با ما به توافق رسیدند. امسال قصد حضوری پرهیاهو در لیگ در برتر نداریم و هدف ما کسب نتایج قابل قبول است.

* همراه با نقل و انتقالات هراز

عادل غلامی ملی‌پوش سابق آملی که پس سال‌ها دوری از زادگاهش و حضور در تیم‌های تهرانی، از سال گذشته به عضویت تیم کاله درآمد و با تصمیم و مذاکره جدی مسؤولان باشگاه هراز آمل، نخستین خرید هراز نام گرفت و به عضویت این تیم درآمد. بعد از غلامی، عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم ملی، دیگر بازیکنی بود، که به عضویت تیم هراز آمل قرار در آمد.

 

 

حمزه زرینی هم که جزو ملی‌پوشان سابق والیبال ایران است و سال ها در آمل و در کاله حضور داشت، با موافقت‌های مسؤولان باشگاه هراز در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر، برای تیم بازی خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.