با ما همراه باشید

فوتبال

باشگاه نساجی خطاب به فدراسیون: بساط لمپنیسم را جمع کنید!

منتشر شده

در

باشگاه نساجی مازندران از فدراسیون فوتبال خواست با ساکت الهامی سرمربی سابق این تیم که در حال حاضر هدایت تیم هوادار را بر عهده دارد، برخورد کند.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال هوادار که سابقه کار در تیم نساجی مازندران را هم دارد، در اردوی روز گذشته این تیم در ترکیه با حمید مطهری سرمربی فعلی نساجی درگیر شد و اتفاقات عجیبی بین مربیان دو تیم ایرانی در ترکیه رخ داد.

باشگاه نساجی امروز با انتشار بیانیه‌ای، از فدراسیون فوتبال درخواست کرد با الهامی به شدت برخورد کند.

در بیانیه باشگاه نساجی آمده است:

«- درگیری شدید و حمله فیزیکی با محمد خرمگاه مربی سابق استقلال تهران
– توهین به سرمربی تیم مس رفسنجان در هتل پردیسان تهران در مقابل چشم مدیران مس رفسنجان
– درگیری با ایوب چراغی سرپرست تیم پارس جنوبی جم در بازی دوستانه
– توهین مجدد و استفاده از الفاظ رکیک علیه سرمربی تیم مس رفسنجان در ورزشگاه مس سرچشمه
– فحاشی به فرهاد کوچکزاده مدیر اجرایی سابق گل‌گهر سیرجان
– بدرفتاری نسبت به مقام مسئول برگزاری مسابقه تراکتور تبریز و استقلال تهران در فینال جام حذفی و محرومیت ۶ ماهه
– محرومیت ۶ جلسه‌ای در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان به‌دلیل درگیری، فحاشی و بدرفتاری در قبال سرپرست تیم نساجی و مسئول برگزاری مسابقه
– محرومیت ۵ جلسه‌ای پس از فینال جام حذفی فصل گذشته به‌دلیل درگیری با مهدی رحمتی و محمد نوازی و نقض اصول جوانمردانه
– و بسیاری از موارد دیگری که در سال‌های اخیر اتفاق افتاده و از قلم افتاده است.

آنچه بدان اشاره شد فهرستی از تخلفات و رفتارهای غیراخلاقی از سوی یک سرمربی لیگ برتری است که فضای فوتبال ایران را به زشتی و آلودگی کشانده است.

متاسفانه صبح روز پنج‌شنبه گذشته در محل اردوی تیم نساجی مازندران در ترکیه که همزمان تیم محترم هوادار در آن مکان در اردو به‌سر می‌برد، شاهد حمله، درگیری فیزیکی، توهین، افترا و تهدید از سوی ساکت الهامی و عادل باباپور سرمربی و دستیار او نسبت به سرمربی باشخصیت و بااخلاق نساجی، حمید مطهری و همچنین سرپرست تیم اسماعیل اسماعیلی پیشکسوت بااخلاق و از بزرگان فوتبال مازندران بودیم.

پرسش ما از فدراسیون فوتبال، ارکان قضایی این فدراسیون و کمیته اخلاق این است که دیروز مهدی رحمتی، امروز حمید مطهری و فردا چه کسی؟!

واقعاً این چرخه تا چه زمانی می‌خواهد ادامه داشته باشد و فدراسیون فوتبال با احکام سبک و قابل تجدید نظر مماشات به خرج دهد؟

چرا هیچ کسی جلوی این بی‌اخلاقی‌ها را نمی‌گیرد؟ بترسیم از روزی که حملات فیزیکی دنباله‌دار و درگیری‌ها در زمین و محیط فوتبال باعث اتفاقات تلخ‌تری شود.

روی سخن ما با فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق است که باید یکبار برای همیشه با تنبیه شدید انضباطی، بساط لمپنیسم را از فوتبال ایران جمع کند.

متأسفانه از ابتدای فصل گذشته که این دو مربی با تیم نساجی همکاری داشتند نیز بارها به اتفاق و هماهنگی یکدیگر، درگیری‌های فیزیکی با سرپرست و یکی از مربیان وقت داشته‌اند که فیلم‌های آن نزد این باشگاه محفوظ است.

باشگاه نساجی با توجه به شرایط موجود و حفظ احترام و آبروی هواداران پرشور، در آن برهه به‌منظور جریحه‌دار نشدن اخلاق در ورزش، این اتفاقات را رسانه‌ای نکرده است.

لازم به یادآوری است این بی‌اخلاقی‌ها حتی بعد از قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی ادامه داشته و در انتهای کار، با توجه به اقدامات بسیار زشت آقای ساکت الهامی نسبت به مالکیت و مدیریت، باشگاه با او قطع همکاری کرد.

در پایان باشگاه نساجی مازندران ضمن شکایت رسمی از ساکت الهامی و دستیارش عادل باباپور اعلام می‌دارد با تمام ظرفیت‌های حقوقی خود برای محکومیت ورزشی و قضایی این دو فرد خاطی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.»

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.