با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

باید برای تمام پروژه‌‎‌های عمرانی مازندران روزشمار نصب شود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / استاندار مازندران گفت: باید برای تمام پروژه‌های عمرانی مازندران باید روزشمار نصب شود و با افتتاح آنها باعث ایجاد آرامش مردم شویم.

سیدمحمود حسینی‌پور در آئین افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح هزار سنگر و آغاز پروژه اصلاح هندسی، ساماندهی و بهسازی میدان هزار سنگر در جمع مردم این شهرستان، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ماندگار در دولت‎های مختلف هستند و باید مدیران و مسؤولان انقلابی از آنها درس خدمت به مردم بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی در مدت کوتاه ۲۸ روز از عمر دولت خود در طول تاریخ ماندگار شد، تصریح کرد: خدمات بزرگ دولت رجایی برای آن بود که در راه رضای خدا، برای ملت و خدمت به مردم گام برمی‌داشت و گوش به فرمان ولایت فقیه و ولایتمدار بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهید رجایی خالص و ناب بوده، در دل مردم جای داشت و رضای خداوند برایش مهم بود نه رضای خلق، تصریح کرد: این فرد سیاسی در دل مردم بوده و مردمی بود، رعایت بیت‌المال برای او از هر چیزی مهمتر بود. وی با اعلام اینکه بی‌جهت برخی انسان‌ها بزرگ نمی‌شوند چون در زندگی مسیر خدایی را در پیش گرفتند و جنس‌شان همجنس مردم بود، یادآور شد: باید همه مسؤولان بدانیم اگر مشی شهید رجایی را عمل کنند هم عزیز برای خدا و هم عزیز برای خلق می‌شوند.

حسینی‌پور با اعلام اینکه پروژه‌های دولتی که در مازندران به حالت سکون در آمده بود بعد از ۲۰ سال به حرکت درآمد و شتاب بیشتر گرفت، افزود: باید برای تمام پروژه‌های عمرانی مازندران باید روزشمار نصب شود و با افتتاح آنها باعث ایجاد آرامش مردم شویم.

وی ادامه داد: مدیران باید بدانند که باید برای تمام پروژه‌های مهم روزشمار نصب شود زیرا دیگر فصل تنبلی، رخوت، بی‌حالی و بی‌انگیزگی در مازندران جای ندارد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه آمل شهرستانی شاخص است که در وصیت‎نامه سیاسی الهی امام راحل جای گرفته و با لقب گرفتن هزارسنگر نماد مقاومت مردم این دیار است، یادآور شد: از بین رفتن جریانات ضدانقلاب در حماسه اسلامی ششم بهمن آمل اهمیت ویژه دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید المان شاخص و زیبا از حماسه ششم بهمن و هزار سنگر در این شهرستان نصب شود، ادامه داد: بیشترین تردد مجموعه خودروهای منطقه به همراه تردد مسافران و گردشگران در این منطقه شکل می‌گیرد بنابراین ساخت المان می‌تواند این منطقه را از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کند.

حسینی‌پور با اعلام اینکه آمل شهر تاریخی، شهر زنده و مرکز صنعت مازندران است، متذکر شد: نتوانستیم حرمت تاریخی آمل را ادا کنیم زیرا تاریخ آمل بسیار بزرگ است و کوتاهی در آن راهی ندارد پس باید با تعامل، همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها مسیر ترقی و پیشرفت روزافزون را در پیش بگیریم.

وی گفت: آمل مرکز اقتصادی مازندران است و باید بیشتر از گذشته توسعه یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.