با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بدرقه انقلابی شهدای ترور زیر بارش باران در دیار هزارسنگر + عکس

منتشر شده

در

پیکر مطهر شهیدان علی فاضلی و هادی چاکسری از شهدای حادثه تروریستی آمل با حضور انقلابی مردم دیار هزارسنگر تشییع شد.

زیر بارش باران همه آمدند برای تشییع شهدای ترور، جوانان دهه هفتادی که ناجوانمردانه مقابل گوله‌‎های کلت تروریست نامرد سینه سپر کردند و نشان دادند جوانان دیار علویان پای تمام آرمان‌ها و اهداف خود ایستاده‌اند.

ساعت ۲۰ پنج‌شنبه گذشته بود که در خیابان هراز آمل، پرترددترین خیابان شهر هزارسنگر خبر ترور به گوش می‌رسید، هادی چاکسری و علی فاضلی هدف گلوله‌هایی بود که از اسلام و انقلاب کینه به دل داشت و پس از حادثه گلوله‌‎باران زائران حرم شاهچراغ شیراز، بار دیگر لکه ننگین در تاریخ به نام تروریست‌های کوردل ثبت کرد.

بارش شدید و آبگرفتگی معابر شهرستان آمل که از ساعت‌ها قبل در آمل به باریدن گرفت نتوانست جلودار مردم انقلابی و ولایتمدار باشد.

مردم آمل، همه مردم، همه اقشار و آحاد، زن، مرد، پیر، جوان و کودک تا شعار مرگ بر آمریکا، استکبار و تروریست سر دهد و پیکر جوانان انقلابی و شهدای ترور دیار هزار سنگر آمل را به آغوش بگیرد و دوشادوش مردم تشییع کند.

حضور انقلابی بود، زیر بارش شدید باران، از میدان قائم تا گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، مردم شعار علیه منافقان، اغتشاشگران و سران آشوب شعار می‌دادند، زیارت عاشورا می‌خواندند، الله اکبر می‌گفتند و در داغ فرزندان خود بر سر و سینه می‌زدند.

پیکر مطهر شهیدان علی فاضلی و هادی چاکسری تا امامزاده ابراهیم(ع) تشییع شد، با شور و شعور انقلابی به حرکت درآمد و در خاک آرام گرفت تا نشان دهد جوانان کشورمان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند و استوار ایستاده‎اند.

مردم در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای ترور آمل اطاعت از ولایت فقیه را بر زبان داشتند و به منافقان کوردل یادآوری کردند که مردم این دیار حماسه‌ساز ششم بهمن سال ۱۳۶۰ هستند و در استواری و مقاومت از دماوند استوار درس گرفتند و سرلوحه کارهای آنها مکتب اهل بیت و نهضت عاشورا جای دارد.

پیکر شهیدان چاکسری و فاضلی پس از تشییع و اقامه نماز میت، در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت در خاک آرام گرفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.