با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برای کسب 3 امتیاز راهی اصفهان شدیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازی‌ هفته‌های نخست لیگ برتر والیبال با توجه به نداششتن اطلاعات کافی سخت است ولی برای پیروزی راهی اصفهان شدیم و تمام توان خود را به کار می‌بندیم.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ بهروز عطایی قبل دیدار حساس هفته دوم لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر بازی سختی با فولاد سپاهان اصفهان در خانه حریف دارند و همه بازیکنان و کادر فنی بر دشواری کار آگاه هستند.

وی افزود: هر دو تیم از قبل آغاز لیگ برتر تاکنون تمرینات بسیار خوبی داشتند و از بازیکنان و کادر فنی توانمند برخوردار هستند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: دو تیم برای آغاز لیگ برتر تمرینات زیادی را به درستی در زمان مناسب داشتند و تیم‌های بسیار خوب و منظمی هستند.

این مربی بیان کرد: امیدوارم بهترین کارایی را در خانه حریف داشته باشیم و با ارائه بازی خوب و هدفمند نتیجه و امتیازها را از آن خود کنیم.

عطایی گفت: برای پیروزی راهی اصفهان شده‌ایم و تمام تلاش خود را در زمین داریم البته بازی‌های نخست لیگ برتر سخت است و تیم‌ها اطلاعات خوبی از هم ندارند و این مهم کار آنالیز را سخت می‌کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.