با ما همراه باشید

سیاست

برخورد جدی با متصدی داروخانه هتاک به آمر معروف کشف حجاب در آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / دبیر ستاد امر به معروف مازندران با اشاره به برخورد قانونی با مسؤول واحد خدمت‌رسان داروخانه در اقدام زشت با عامر به معروف، گفت: از تمام آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت همه‎جانبه می‌کنیم.

مقداد محمدی در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: دستاوردهای بزرگی در طول 44 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای کشورمان حاصل شده و باید دستاوردها و توانمندی‌ها به مردم شناسانده شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر ایران پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بیانگذار کبیر آن است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب از بزرگترین معروفات و مبارزه با منکرات است.

دبیر ستاد امر به معروف مازندران با بیان اینکه رژیم طاغوت بزرگترین منکر بوده و باید برای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب تلاش کرد، تصریح کرد: ستاد امر به معروف نهاد حاکمیتی، انقلابی و فرهنگی است که در آغازین روزهای انقلاب به فرمان آن امام ایجاد شده ولی فعالیت آن تا دهه 70 متوقف بوده و ضربه اساسی به این فریضه الهی زده شد.

محمدی با اعلام اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش خود را برای معروف‌گستری و منکرزدایی به کار می‌گیرد، ادامه داد: این ستاد در کنار مردم، ملجأ و پناهگاه آنها است و برای اصلاح امور تلاش دارد.

وی با تأکید بر اینکه این روزها جریان خارج‌نشین آمریکایی اروپایی تلاش برای تخریب ارکان نظام جمهوری اسلامی همانند سپاه پاسداران و ستاد امر به معروف را در پیش گرفته است، یادآور شد: این تحریم از سر استیصال و درماندگی است و نشان می‌دهد که ما به وظیفه خود عمل کردیم هرچند مردم به درستی و با بصیرت مقابل آنها ایستاده و مقابله کردند.

دبیر ستاد امر به معروف مازندران با اعلام اینکه در تلاش هستیم که در کنار مردم اصلاح امور را انجام دهیم، ادامه داد: بعد اغتشاشات اخیر برخی افراد ناآگاه یا مأمور بیگانگان به حجاب خدشه وارد کردند و تعدادی نیز در داخل کمک حال آنها بودند همچنین ما در راستای حق مردم و مؤمنان پای کار هستیم و اجازه نمی‌دهیم به دین، مقدسات و ارزش‎ها توهین شده و خدشه‌ای وارد شود.

وی با اعلام اینکه تأسیس شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات از مهمترین امور است، افزود: باید اهتمام فراوان در راستای خدمت‎رسانی بی‌منت ایجاد شود.

محمدی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه برای تشکیل شورا و دغدغه جدی برای تشکیل جلسات آن داشته باشند، خاطرنشان کرد: به دنبال عدالت‌گستری، مبارزه با فساد و تبییض در همه نهادها و دستگاه‌ها هستیم. وی با اعلام اینکه یکی از مهمترین اقدامات این شورا شناسایی معروفات و گسترش آن به همراه شناسایی منکرات و کاهش آن در دستگاه‎ها است، بیان کرد: انتظار داریم در دولت سیزدهم اقدام انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم انجام شود تا بتوانیم در خدمت مردم برای حفظ دستاوردهای نظام باشیم.

محمدی با اشاره به اتفاق ناخوشایند شب گذشته در یک داروخانه و برخورد هتاکانه با آمر به معروف و ناهی از منکر، بیان کرد: این مهم در یکی از مراکز خدمات‌رسان انجام شد و نباید با عامر به معروف که وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام داد برخورد زشت و زننده شود.

وی با اشاره به اقتدار مسؤولان شهری و دستگاه قضا در برخورد قانونی با مسؤول واحد خدمت‌رسانی که اقدام زشت و زننده داشت، گفت: باید از تمام آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنیم البته این برخورد ناشایست باعث رنجش و آزردگی خاطر مردم و مسؤولان شد هرچند معتقدم همه مردم و مسؤولان در نهادها و دستگاه‌ها باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند و بدانند قانون همه جانبه از آنها حمایت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در نشست شورای اسلامی آمل حجت‌الاسلام علی واعظی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آمل منصوب شد همچنین از حجت‌الاسلام خلیلی آمر به معروف و ناهی از منکر که شب گذشته برخورد زشت و زننده در یکی از داروخانه‌ها با ایشان شد دلجویی شده و با اهدای هدایایی قدردانی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.