با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بررسی مشکلات 2 شرکت تولیدی شهرستان بهشهر در بازدید شبانه مسئولین قضایی مازندران

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / مشکلات دو شرکت تولیدی در شهرستان بهشهر با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات این شرکت ها صادر شد.

عباس پوریانی در بازدید شبانه از شرکت بهپاک بهشهر، یکی از برنامه های دادگستری استان را بازدید از شرکت های تولیدی در راستای برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: دادگستری استان به عنوان متولی ستاد اقتصاد مقاومتی، ضمن حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از سرمایه گذاری در کنار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان استان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران بر حمایت دستگاه قضایی استان از تولید و اشتغال نیز تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی مرتبط مکلف به حمایت از تولید و اشتغال در استان مازندران هستند.

پوریانی خاطرنشان کرد: در بحث توسعه و اشتغالزایی شرکتهای تولیدی استان، چنانچه نیاز به کمک و استفاده از ظرفیت دادگستری مازندران باشد، حمایت لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: دستگاه قضایی مازندران مشکلات این شرکت و سایر شرکت های تولیدی را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد داد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه در شرکت نئوپان ۲۲ بهمن بهشهر حضور یافت.

دکتر پوریانی در بازدید از شرکت نئوپان بهشهر، اظهار کرد: داد‌گستری استان با نگاه توسعه و حمایت از سرمایه گذاری و تولید در راستای قانون در کنار مدیران شرکت های تولیدی بوده و در راستای سند تحول قضایی به عنوان یک تکلیف، از سرمایه گذاری و تولید حمایت خواهد کرد.

رئيس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران در حکم دستور قضایی بوده و از ضمانت اجرایی برخوردار است.

پوریانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت های تولیدی، مشکلات خود را به صورت مکتوب مطرح کنند تا اقدام قانونی و پیگیری لازم در این راستا صورت گیرد.

لازم به ذکر است دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران، معاونین قضایی داد‌گستری استان و مسئولان قضایی شهرستان های بهشهر در این بازدیدها رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *