با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برنامه‌ریزی برای حضور ۴۰ هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال

رئیس هیات فوتبال مازندران در آستانه فینال جام حذفی فوتبال کشور گفت: برنامه‌ریزی برای حضور ۴۰ هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال صورت گرفته است.

 

منتشر شده

در

رحیم درزی‌خلردی رئیس هیأت فوتبال استان، در جمع خبرنگاران درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز فینال جام حذفی، اظهار کرد: بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد.

وی گفت: به همین دلیل شایسته است مسؤولان امر با توجه به ظرفیت هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند.

 رئیس هیأت فوتبال مازندران با عنوان اینکه بسیاری از فوتبال دوستان از تهران و شهرهای دیگر نیز مشتاق حضور در این بازی هستند، افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در بهترین حالت ممکن بازی فینال برگزار شده و مردم عزیز از تماشای یک رقابت جذاب و مهیج، لذت ببرند.

وی درباره انسداد محور هراز در هفته جاری بیان کرد: طی صحبت‌‌ با فرماندار قائمشهر و پیگیری وی از طریق استانداری و مسؤولان ذی‌ربط، مقرر شد به‌دلیل سهولت مسیر هواداران، جاده هراز رفع انسداد شود.

درزی‌خلردی گفت: تمامی هیأت‌های فوتبال در سطح شهرهای مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران هستند و در روز چهارشنبه شاهد بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.