با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

برپایی جشن بزرگ «محفل» میلاد پیامبر اکرم(ص) در بقعه ناصرالحق آمل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / جشن بزرگ میلاد رسول مهربانی ها و آغاز هفته وحدت امشب با حضور پرشور و دلدادگان آستان اهل بیت و عوامل برنامه تلویزیونی محفل در بقعه امامزاده ناصرالحق(ع) آمل برگزار شد.
جشن بزرگ میلاد رسول مهربانی ها به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت امشب با حضور پرشور و دلدادگان آستان اهل بیت در بقعه امامزاده ناصرالحق(ع) برگزار شد.
این جشن بزرگ با حضور ستارگان و داوران برنامه تلویزیونی محفل همراه بوده و روح الله رحیمیان، محمدامین نبی لو، محمد اسداللهی، سیدجواد حسینی و شیخ اسماعیل رمضانی هم برای این مراسم دعوت شدند.
اجرای محفل رسول اکرم(ص) به نجم الدین شریعتی مجری نام آشنای صدا و سیما سپرده شده و استاد رضوان درویش و حسنین حلو از داوران برجسته برنامه «محفل» و ابراهیم الدیلمی سفیر یمن مهمانان ویژه هستند.
این مراسم جشن و سرور در سالروز ولادت رسول اکرم (ص) با حضور مسلمانان ایرانی، یمنی و کشورهای جهان اسلام با هدف گرامیداشت مقام والای پیامبر اکرم(ص)، تقویت وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
در جوار بقعه ناصرالحق(ع)، محمد اسداللهی مداح کشورمان به اجرای نماهنگ و گروه های سرود نجم الثاقب و زهرائیون به اجرای سرود می پردازند.

به گزارش فارس، همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجد الاقصی» از صبح امروز به مدت یک روز به میزبانی شهرستان آمل با هدف گرامیداشت شهدای بین‌الملل، تبیین ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی شهدای جبهه مقاومت، بررسی نقش و تأثیر همایش در تحولات منطقه‌ای و جهانی، پیوند تاریخی مردم دیار دیار علویان و یمن برگزار شد.

در این همایش بین المللی از خانواده شهدای بین‌الملل، تعدادی از خانواده شهدای یمن و ایران قدردانی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.