با ما همراه باشید

تجارت

برپایی نشست همکاری های تجاری و اقتصادی دانش‌بنیان ایران و روسیه به میزبانی شهرستان آمل

منتشر شده

در

فرماندار ویژه آمل گفت: نشست همکاری‌های شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیه در راستای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه در چشم انداز دو کشور صبح یکشنبه به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

سیدعباس حسینی افزود: نشست همکاری‌های شرکت‌های دانش بنیان ایران و روسیه در راستای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه در چشم انداز دو کشور صبح یکشنبه به میزبانی شهرستان آمل برگزار شذشد.

وی گفت: این گروه با ۲۱ شرکت دانش بنیان فناور به سرپرستی تاتیانا بالانووآ مدیرکل اتحادیه همکاری‌های بین الملل و نماینده کشور روسیه در این نشست حضور دارند. در این نشست همکاری‌های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه، شرکت‌های دانش بنیان و فناور مازندران به مدیریت سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران حضور دارند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد: این نشست تحت عنوان همکاری‌های تجاری و اقتصادی B۲B، راه‌های توسعه همکاری‌ها با توجه به توانمندی‌های خود با هدف ۱۵۰۰ میلیارد روبل سرمایه گذاری در مازندران بررسی می‌کنند.

حسینی افزود: برگزاری این نشست در راستای توسعه بازار خارجی محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان با همکاری وزارت توسعه اقتصادی و دارایی روسیه نشست همکاری اقتصادی بین ایران روسیه با حضور تعداد ۲۱ شرکت دانش بنیان فناور و دانش بنیان کشور روسیه انجام شد.

وی افزود: شرکت‌های روسی در این نشست در بخش انرژی نفت و گاز و محصولات فناورانه در استان مازندران فعال هستند.

فرماندار ویژه آمل برگزاری این نشست همکاری تجاری و اقتصادی بین را در راستای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه مؤثر خواند و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نشست‌ها باعث ظهور و معرفی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مازندران در بازارهای بین المللی شود.

حسینی با بیان اینکه در واقع این نشست همسو با تحقق شعار امسال مبنی بر تولید، اشتغال و دانش بنیان است، تصریح کرد مازندران با اهمیت این سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر از این حیث مورد توجه است که با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، علمی و فناوری اعم از انرژی، ارتباطات و مخابرات، صنعت و بازرگانی، کشاورزی و دانشگاهی، فعالان اقتصادی می‌توانند با سرمایه گذاری‌های جدید روند توسعه این دیار را هموارتر کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.