با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان زینب کبری آمل

در راستای تمرین دموکراسی و پرورش آینده سازان ایران مراسم انتخابات شورای دانش آموزی امروز صبح در مدرسه ی زینب کبری با حضور قاسم زاده معاونت آموزش و پرورش و تنی چند از مسؤولین برگزار گردید.

منتشر شده

در

آمل نیوز-امروز چهارشنبه سوم آبان ماه مراسم انتخابات شورای دانش آموزی با حضور مسؤولین و سخنرانی کوتاه معاونت آموزش و پرورش شهرستان آقای قاسم زاده در مدرسه ی زینب کبری برگزار گردید.

گفتنی است از میان تمام مدارس  شهرستان این مدرسه با مدیریت خانم فاضلی در حالی که در حاشیه و نقطه ای محروم واقع شده انتخاب گشت تا نشان دهد رشد فرهنگی و علمی ارتباط چندانی با موقعیت طبقاتی ندارد و چنانچه از همین دانش آموزان در حاشیه اما توانا حمایت های لازمه صورت بگیرد نتایج بسیار مطلوبی خواهد داشت.این دانش آموزان با وجود این که محیط مدرسه نیاز به بازسازی و تعمیر دارد و همچنین میز و صندلی مناسبی هم ندارند همچنان به علم آموزی و الگو بودن ادامه می دهند و امید است با توجه بیشتر افراد خیر و مسؤولین موانع پیش رو هرچه سریع تر مرتفع گردد.

این مراسم با تلاوت قران کریم،نواختن سرود ملی و خیر مقدم سرکار خانم فاضلی همراه بود و در پایان با نواختن زنگ انتخابات و انداختن آرای دانش آموزان در صندوق به پایان رسید.تمرین دموکراسی و عدالت از سوی دانش آموزان بی شک با التفات عادلانه ی مسؤولین و نهادهای خیر به نتایج مورد نظر منتهی خواهد شد.

خبرنگار:علی خاکزاد

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.