با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی المپیاد ورزش های ساحلی بسیج بابلسر

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح / جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی چهارمین دوره المپیاد ورزش های ساحلی بسیج شهرستان بابلسر با حضور بازوند فرمانده سپاه بابلسر، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، شیرمحمدی معاون خدمات شهری شهرداری بابلسر، ملک‌تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر، حجت‌الاسلام حسینی مسئول فرهنگی شهرداری بابلسر، شهرستانی مسئول تربیت بدنی سپاه بابلسر، محمدنژاد مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان و سایر اعضای ستاد برگزاری در سالن اجتماعات سپاه بابلسر برگزار شد.

 

پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این نشست گفت: همدلی و وفاق خوبی بین اداره‌ ورزش و جوانان بابلسر، سپاه کانون بسیج ورزشکاران وجود دارد که ماحصل آن برگزاری المپیاد ورزش ساحلی با پیوست فرهنگی است.

وی افزود: دو وظيفه معاونت ورزش همگانی، افزایش سواد حرکتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است که برگزاری این المپیاد نیز خود موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سواحل بابلسر می شود.

پهلوان در ادامه گفت: جدا از مباحث ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فرهنگی، بحث استعدادیابی باید جدی گرفته شود و بابلسر به عنوان پایلوت ورزش ساحلی کشور شناخته شود.

بازوند فرمانده سپاه بابلسر نیز در این مراسم گفت: برنامه هایی متنوعی در قالب کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران در حال برگزاری است که یکی از این برنامه المپیاد ساحلی بسیج بابلسر است‌؛ بنابراین برنامه ها رنگ و بوی شهدا را با محوریت شهدای بابلسر داشته باشد و ورزشکاران از بدو ورود با شهدا و شهدای آشنا شوند و به خوبی معرفی شوند.

وی افزود: باید سازو کاری پیدا کنیم برای استعدادیابی رشته‌ های مختلف ورزشی که در این المپیاد برگزار می شود تا استعدادهای نخبه را معرفی کنیم.

بازوند در ادامه افزود: باید فکری بکنیم تا بابلسر را به عنوان نماد ورزش های ساحلی در سطح کشور مطرح شود.

چهارمین دوره المپیاد ساحلی بسیج شهرستان بابلسر از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه در ۴۰ رشته ورزشی در ساحل پارکینگ صفر ساحلی برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.