با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

برگزاری مراسم تجلیل از مدیر برتر سینماهای امور سینمایی مازندران

منتشر شده

در

مراسم قدردانی و تجلیل از مدیر برتر سینماهای امور سیمایی استان مازندران در ساختمان حوزه هنری استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی امور سینمایی استان مازندران این مراسم با هدف تقدیر از علی حری مدیر سینما سپهر ساری بعنوان مدیر نمونه سینما در مجموعه سینماهای بهمن سبز استان با حضورمهدی معصومی گرجی ریاست حوزه هنری استان سید سعید پورقاسم مدیریت امورسینمایی استان معاونین و جمعی از مدیران سینماهای استان در دفتر ریاست حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم پورقاسم به نقش مهم سینما در سبد رفاهی خانواده ها بخصوص قشر جوان اشاره داشته و از فراوانی تاثیرگذاری مفاهیم اثار و محصولات سینمایی در بین جامعه مخاطب به ایراد سخن پرداخت.

وی به اهمیت جایگاه مدیریت و هدایتگری سینما  این جریان فاخر وارزشمند اشاره داشت و سکانداران ان را حایِز شرایط خاص  دانسته چراکه مکان سینما در ادوار مختلف محل ارامش و تلطیف روح و جسم مخاطب بوده و هستند.»

معصومی گرجی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان نیز در این مراسم از تلاشهای هماهنگ امور سینمایی استان من جمله مدیران سینماهای شهرها و تلاش مستمر انها در امر خدمات دهی و بروزرسانی نیازسنجیهای مخاطبان قدردانی کرد.

در پایان معصومی از علی حری مدیر سینما سپهر ساری بعنوان مدیر برتر مجموعه سینماهای بهمن سبز استان با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر کرد.

همچنین مراسم قدردانی و تجلیل از پرسنل برتر سینما بهمن آمل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مصطفایی ریاست سابق سینما بهمن آمل برگزار شد ، لوح تقدیر و هدیه مجموعه امور سینمایی استان مازندران به عیسی قدمی پرسنل نمونه سینما اهدا شده و از زحمات سایر پرسنل تقدیر شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.