با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام مازندران در آمل

مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار استان مازندران به میزبانی این شهرستان آغاز شد.

منتشر شده

در

مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار استان مازندران از امروز به میزبانی این شهرستان آغاز شد.

رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آمل در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: حدود 180 ورزشکار و بدنساز از باشگاه‌های شهرهای مختلف مازندران در این رویداد مهم شرکت دارند.

رحمانی با اشاره به حضور رئیس و مسؤولان هیأت پرورش اندام و بدنسازی مازندران برای مشاهده نزدیک نبرد ورزشکاران، افزود: این رقابت‌های برای انتخابی تیم مازندران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است که با حضور قهرمانان آسیا و جهان همراه است.

وی با بیان اینکه وزن‌کشی رقابت‌ها از ساعت 15 تا 19 روز گذشته انجام شد و مسابقات در سالن ورزشی منطقه چاکسر دنبال می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌ها با حضور داوران برتر پرورش اندام و بادی بیلدینگ در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان آمل یادآور شد: پس از وقفه 10 ساله این مسابقات برای نخستین بار به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

رحمانی گفت: مسابقات در بخش‌های پیشکسوتان، جوانان، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، بادی بیلدینگ و بادی کلاسیک برگزار می‌شود که از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.