با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن در آمل

منتشر شده

در

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن به میزبانی آمل خبر داد و گفت: در این مسابقات حدود ۴۰۰ نفر از نخبگان قرآنی استان حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی با اشاره به اهمیت توجه به ترویج قرآن کریم در جامعه، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم، برگزاری محافل قرآنی و کلاس‌های قرآنی یکی از برنامه‌ها و اهداف سازمان اوقاف به شمار می‌رود.

وی از برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات امسال به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به زمان برگزاری مسابقات تصریح کرد: بخش خواهران چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم روز یکشنبه ۲۳ مردادماه و بخش برادران روز دوشنبه ۲۴ مردادماه برگزار می‌شود.

حیدری مکان برگزاری مسابقات را مجتمع بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) آمل اعلام کرد و گفت: در این مسابقات حدود ۴۰۰ نفر از نخبگان قرآنی استان حضور خواهند داشت.

وی عنوان کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مازندران در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، اذان، دعاخوانی، ترتیل، تحقیق و همسرایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در پنج منطقه مازندران برگزار و نفرات برتر آن به مرحله استانی راه یافتند.

حیدری در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کریم که حائز نمرات لازم شوند به عنوان نماینده مازندران به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.