با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های تردد کرونایی و برگشت 16 هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای استان خبر داد.

منتشر شده

در

نعمت‌الله آزادی گفت: در این برهه حساس که جامعه با افزایش روزانه موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا مواجه است، پلیس با اجرای طرح‌های عملیاتی در کنار کادر درمانی و سایر دستگاه‌های اجرایی گام های موثری را در پیشگیری از شیوع این بیماری برداشته است.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ضمن اجرای اقدامات فرهنگی و ارائه هشدارهای مناسب در این رابطه، طرح های گسترده ای در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران با قدردانی از همراهی، مسؤولیت پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسؤولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه‌کنی این ویروس، تصریح کرد: در این طرح شاهد انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مسؤول با پلیس نیز بوده ایم.

آزادی با اشاره به اجرای مطلوب این طرح در استان، اظهار کرد: در کنار برنامه‌های اجرایی و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، روزانه ۵۷ تیم در ورودی و خروجی شهرستان های استان مستقر و بر روند اجرای محدودیت ها نظارت دارند.

وی از برخورد قاطعانه پلیس با متخلفان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این طرح ۵۰۰ هزار واحد صنفی استان بازدید شد که به ۹۴۸ واحد صنفی تذکر داده شد و ۴۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

 معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران با شاره به محدودیت‌های تردد در استان مازندران، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون از ورود ۱۶ هزار خودرو به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی جلوگیری شد و بیش از 2 هزار خودرو به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

آزادی از اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان خبر داد و اظهار کرد: در این ارتباط ۷۶۴ خودرو نیز به دلیل ترددهای غیرمجاز اعمال قانون شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آحاد مردم و هم استانی‌های عزیز با پلیس از آنان خواست با احترام به تصمیم مسؤولان در اعمال محدودیت‌های کرونایی برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به افراد قانون گریز بی‌تفاوت نباشند و در صورت مشاهده‌ هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.