با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بستری بودن 191 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آمل

فرماندار آمل با اشاره به لزوم استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: هم‌اکنون تعداد 191 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند.

منتشر شده

در

علیرضا شریعت عصر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های شهری شهرداری آمل، اظهار کرد: دولت در شرایط بسیار سخت تحریم و فشارهای اقتصادی اجانب قرار دارد و با این وجود شاهد افتتاح پروژه‌های فراوان در شهرها و روستاها همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر هستیم.

وی با اشاره به بحران سخت تحریم و فشارهای آن بر دولت، ملت و کشورمان، افزود: بسیاری از تحلیل‌گران فکر نمی‌کردند که در این شرایط سخت کشورمان بتواند سرپا بایستد ولی به کوری چشم دشمنان در هر نقطه از کشور شاهد عمران، آبادانی و توسعه هستیم که به برکت خون شهدا و ایثارگری آنها در هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه دولت توانسته بسیاری از پروژه‌ها با رقم اعتباری بالا را به ثمر برساند، تصریح کرد: ولی با این وجود ستون درآمد دولت رو به کاهش و ستون هزینه رو به افزایش است.

این مسؤول با اعلام اینکه یکی از نکات مهم پروژه‌های شهری در آمل افتتاح آنها در مناطق کمتر برخوردار و آسیب‌پذیر است، یادآور شد: با لحاظ کردن امور اقتصادی و تعامل دوطرفه در امور خدمات‌رسانی و اجتماعی می‌توان شاهد بهره‌برداری از طرح‌های فراوان بود.

شریعت با اشاره به اینکه توجه به معلولان جامعه حق مسؤولان است و باید براساس کرامت انسانی در جامعه شرایط برای این افراد مهیا شود، ادامه داد: باید با افزایش خدمت‎رسانی به معلولان شرایط همسان‌سازی و بسترسازی برای آنها در جامعه بیشتر فراهم شود.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه علاوه بر ایجاد پارک تفریحی معلولان، پارک بازتوانی برای آنها فعال باشد، یادآور شد: آمل از شهرهای بارز اقتصادی و اشتغال در شمال کشور است و با توجه به اینکه 47 درصد صنعت مازندران در 5 شهرک صنعتی و اطراف گردآوری شده نوع تفکر اقتصادی خاص منطقه بسیار اهمیت دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه حدود 70 درصد اقتصاد صادرات‌محور در آمل جای دارد، بیان کرد: آمل قطب برنج و نیروی انسانی کارآمد است هرچند معتقدیم اساس هر نوع توسعه و سرمایه‌گذاری به نیروی انسانی کارآمد برمی‌گردد و پتانسیل شهرستان آمل در ایجاد نیروی کارآمد انسانی بالاست.

شریعت با اشاره به اینکه هم‌اکنون آمل در شرایط نارنجی کرونایی وجود دارد، ادامه داد: نباید به هیچ وجه با کمک مردم اجازه دهیم که وارد پیک دیگری از کرونا شویم و این مهم با همراهی و همدلی همه جانبه مردم محقق می‌شود.

وی با اعلام اینکه شرایط کرونایی هر لحظه شکننده و خطرآفرین است، بیان کرد: هم‌اکنون تعداد 191 بیمار کرونایی آملی در این شهرستان بستری هستند درحالی که روزهایی را شاهد بودیم که در این شهرستان 264 بیمار بستری کرونایی داشتیم که اهل این شهرستان بودند.

شریعت گفت: از مردم می‎خواهیم تا همچنان ماسک بزنند، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی برای جان خود، خانواده و اطرافیان‌شان ارزش قائل شوند.

به گزارش فارس، همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، امروز پنج‌شنبه با حضور مسؤولان استانی و شهری پهار پروژه بزرگ همانند پارک معلولین این شهرستان به مساحت بیش از 600 متر مربع با مشارکت شهرداری به ارزش اعتباری حدود 60 میلیارد ریال، فاز دوم طرح هادی روستای کارچیکلا و آسفالت آن به طول 700 متر، مرکز خدمات جامع سلامت شهید بهشتی و پایگاه غیرضمیمه طالب آملی با همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی و خانه هلال روستایی در روستای بزمینان بخش مرکزی توسط هلال احمر و سازمان مردم‌نهاد افتتاح شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.