با ما همراه باشید

ورزشی

بسکتبالیست های کاله جوان و پرهیجان هستند/ تمام توان خود را برای قهرمانی به کار می بندیم

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: کاله تیم جوان و جویای نام است و تمام توان خود را برای قهرمانی در لیگ برتر به کار می بندیم.

علی آرزومندی پس از پیروزی شیرین خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: بازی بسیار نزدیک و حساس مقابل حریف در خانه داشتیم و به نظرم باید بازی در وقت قانونی تمام می شد ولی با تلاش شاگردانم در وقت اضافه تمرکز بسیار خوبی را حفظ کردند و توانستند با پیروزی به دیدار فینال برسند.

وی افزود: تماشاگران آملی هم یکی از بهترین نقاط قوت کاله هستند و با حمایت بی امان خود حامی ما بودند که تأثیر زیادی در پیروزی داشتند.

سرمربی تیم بسکتبال کاله تصریح کرد: تیم بسکتبال کاله جوان و جویای نام است که هیجان هم جزیی از جوانی است، حتی بسیاری از بازیکنان کاله برای نخستین بار جو پرشور و شرایط جذاب نیمه نهایی را تجربه می کردند.

آرزومندی با اعلام اینکه در دیدار نهایی مقابل شهرداری گرگان دیدار سختی داریم، بیان کرد: دیدار آینده بسیار سخت و حساس خواهد بود که در فینال مقابل شهرداری گرگان باید به میدان برویم، البته قول می دهم تمام توان خود را در فینال به کار بگیریم تا بهترین نتیجه را داشته باشیم.

وی با اشاره به عملکرد داوران این دیدار، خاطرنشان کرد: معتقدم داوران در این دیدار برای تصمیمات لحظه آخر سختگیرانه عمل کردند ولی بهترین داوران کشورمان با درجه بالا را در لیگ برتر در اختیار داریم و برخی اشتباهات داوری هم جزیی از بازی است.

آرزومندی گفت: خوشحالم بهترین بازی خود مقابل تیم قدرتمند و پرمهره ذوب آهن به نمایش درآوردیم و خوشبختانه شرمنده هواداران نشدم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.