با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بلاتکلیفی درمان بستر لاریجان و سکوت دانشگاه علوم پزشکی مازندران

مسؤولان راه و شهرسازی مازندران اعلام کردند که پروژه درمان بستر لاریجان را تحویل متولیان دانشگاه علوم پزشکی مازندران داده‌اند، دانشگاه علوم پزشکی نیز پس از انتشار اظهارات راه و شهرسازی سکوت کرده است.

منتشر شده

در

تعدادی از مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه «مرکز درمان بستر لاریجان چه زمانی تحویل می‌شود» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

فارس این موضوع را از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیگیری کرده است.

پس از تماس‌های خبرنگار مسؤول مرکز بهداشت شهرستان آمل در مقام پاسخگوی ظاهر شده و اعلام کرده است که اداره راه و شهرسازی این پروژه را تحویل مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نداده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه پروژه درمان بستر لاریجان تحویل مرکز بهداشت نشده است، گفت: این مجموعه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و چون آن را تحویل نگرفتیم نمی‌توانیم نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم.

اکبری به وجود برخی ایرادات فنی در این پروژه هم اشاره کرد و گفت: ساختمان این پروژه نشست کرده و راه دسترسی مناسب ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل اعلام کرده که این پروژه از سال ۸۵ کلنگ‌زنی شده است.

مسؤولان راه و شهرسازی استان مازندران اعلام کردند که مستندات کافی در ارتباط با تحویل این پروژه به متولیان دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارند.

مهران مهردادی یادآور شد: در روز تحویل پروژه کارشناسان فنی دانشگاه علوم پزشکی و اداره بهداشت درمان آمل حضور داشته و پروژه را از مسؤولان راه و شهرسازی دریافت کردند.

وی اضافه کرد: مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی یک سری تجهیزات هم وارد مرکز کردند، برای تحکیم بستر هم دیوار حائل برای جلوگیری از ریزش احداث شده و راه دسترسی به پروژه اصلاح و ترمیم شده است.

متولیان راه و شهرسازی اعلام کردند که  صورت جلسه تحویل زمین در سوابق پروژه موجود بوده و موافقت‌نامه اعتبار پروژه و میزان هزینه شده بودجه به امضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل راه و شهرسازی رسیده و  هزینه ساخت آن جز تملک دارایی بوده که تامین اعتبار شده است.

پس از این اظهارات انتظار بود که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی دلائل خویش را برای تاخیر در تحویل این پروژه اعلام کنند.

با وجود اینکه ۱۰ روز از انتشار واکنش مسؤولان راه و شهرسازی در ارتباط با این دغدغه مردم منتشر شده است، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این ارتباط سکوت کرده و پاسخی به اظهارات مسؤولان راه و شهرسازی نداده‌اند.

 این پروژه در سال ۸۵ کلنگ زنی شده و بر اساس اعلام متولی مرکز بهداشت شهرستان آمل حدود ۴ سال پس از کلنگ زنی عملیات ساختمانی آن به اتمام رسیده است و در حال حاضر این پروژه بنا به اظهارات مخاطبان فارس من و مصاحبه‌های دو مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و راه و شهرسازی بلااستفاده رها شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.