با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بنزین گران نمی‌شود

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی و سخت اقتصادی به صلاح کشور نیست، گفت: نمایندگان مجلس مخالفت خودشان را با هرگونه افزایش قیمت اعلام کردند.

منتشر شده

در

علی محمد شاعری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، درباره آخرین تصمیم برای افزایش حامل‌های انرژی به ویژه بنزین، اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که با وزیر نفت، وزیر کشور و معاون برنامه و بودجه داشتیم، ابعاد مختلف قیمت بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با توجه به جمیع جهات نمایندگان مخالفت خودشان را با افزایش قیمت بنزین اعلام کردند.

وی با اعلام اینکه افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی و سخت اقتصادی به صلاح کشور نیست، تصریح کرد: نمایندگان  مخالفت خودشان را با هرگونه افزایش قیمت اعلام کردند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که تصمیم به گرانی بنزین گرفته شده بود، افزود: دولت برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت بنزین را داشت و نمایندگان با پیشنهاد دولت مخالفت کردند.

این مسؤول در پاسخ به دیگر سؤال که مباحثی که در ارتباط با افزایش قیمت بنزین مطرح شده بود درست بود، گفت: بله، تصمیمات لازم را برای افزایش قیمت گرفته بودند و نمایندگان مخالفت کردند و معتقد هستند که هر گونه افزایش بنزین باعث افزایش قیمت سایر کالاها شده و جامعه در حال حاضر تحمل افزایش قیمت بنزین و سایر کالاها را ندارد.

شاعری اضافه کرد: پیش‌بینی بنده این است که تا پایان امسال افزایش قیمتی نداریم و هرگونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی با مخالفت شدید نمایندگان مواجه می‌شود.

وی یادآور شد:  اگر دولت برای اداره کشور به دنبال ایجاد منابع درآمدی پایدار است زمینه افزایش بهره‌وری را فراهم کند، در اصلاح مدیریت‌ها گام بردارد، نسبت به تغییر مدیران ناکارآمد اقدام کند و هزینه‌های اداره کشور را کاهش دهد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از هزینه‌های که در کشور انجام می‌شود، بی‌مورد و غیر ضروری بوده و دولت اگر این هزینه‌ها را کاهش دهد می‌تواند به راحتی کشور را اداره کند و نیاز به افزایش قیمت‌های حامل انرژی نیست.

این مسؤول اضافه کرد: در لایحه بودجه سال 98 این موضوع پیش‌بینی نشده بود و هرگونه افزایش قیمت باید با هماهنگی مجلس انجام شود و کوچک‌ترین حرکتی در این زمینه با مخالفت شدید نمایندگان مواجه می‌شود.

شاعری در پاسخ به آخرین سؤال خبرنگار فارس که آیا دولت برنامه داشت که نسبت به افزایش قیمت حامل‌های انرژی اقدام کند، گفت: دولت تصمیم خودش را برای افزایش قیمت گرفته بود و وقتی با مخالفت شدید مجلس مواجه شد عقب‌نشینی کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.