با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بهره‌برداری بلوار امیر ۷ آمل با ۸۰ میلیارد ریال

شهردار آمل از بهره‌برداری بلوار امیر ۷ آمل با هزینه ۸۰ میلیارد ریال همزمان با ولادت امام رضا (ع) خبر داد.

منتشر شده

در

سیدحمید هاشمی صبح امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه عمرانی شهری بلوار امیر هفت، مهم‌ترین اهداف شهرداری را ارتقاء و توسعه شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی بیان و عنوان کرد: پروژه مهم بلوار امیر هفت به‌عنوان یک منطقه کم‌برخوردار یکی از پروژه‌های مهم و ویژه شهری بوده و مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم توسعه شهری آمل شدت بیشتری یابد، افزود: شهرداری به همراه سازمان های وابسته تلاش دارد تاکنون به نقاطی که بی توجه شده، جهت ارتقاء بخشی گام اساسی برداشته شود.

هاشمی با اشاره به اینکه برای ارتقاء زیرساختی موبایل نیز رایزنی اولیه انجام شده و بزودی مشکل این منطقه رفع می‌شود، گفت: در جهت توسعه مدیریت شهری و ارتقاء سیستم‌ها با شفاف‌سازی مناسب و نیروهای کارآمد تا زمانی که هستیم با تلاش و تخصص بیشتری ورود می‌یابیم.

شهردار آمل اجرای پروژه بلوار امیر هفت را در منطقه کم برخوردار را با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال عنوان و مطرح کرد: این بلوار به طول ۶۵۰ مترمربع پس از یک سال تاخیر با تلاش نیروهای کارآمد پس از چهار ماه به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به ادامه روند پروژه‌های عمرانی در مدیریت شهری آمل بیان کرد: با همدلی نماینده مردم آمل و سایر نهادهای سیاسی آمل بتوانیم با سرعت بیشتری و با بهره‌مندی از بودجه ملی پروژه های مهم ملی را پیش ببریم.

هاشمی با بیان اینکه اکنون برخی از پروژه‌ها به دلیل نواقص در پلن و پلن فونی، در اجرای بررسی و مطالعات طراحی و نقشه‌های اولیه هستند، افزود: اتفاقات بسیار خوبی در رفع اشکالات این پروژه‌ها به ویژه پروژه هراز در دست اقدام است و به زودی پروژه‌های مهمی در شهر آمل رقم می‌خورد.

شهردار آمل در پایان اذعان داشت: اگر چه با آمدن بیماری منحوس کرونا با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تأکید وزارت کشور باعث تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهری شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.