با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

بهره برداری ۸ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای آمل با اعتبار ۶۵۰ میلیاردی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در هفته دولت تعداد هشت پروژه برای شهرستان آمل با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
حسن جهانیان در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت در این شهرستان، اظهار کرد: امروز شاهد بهره برداری دوربرگردان روستای قلعه کش، ایمن سازی آن و افتتاح پل ارتباطی روستای چنگ میان بخش دشت سر آمل بودیم که سال های سال به دلیل نبود اعتبار به حال خود رها شده بود.
وی افزود: در هفته دولت تعداد هشت پروژه برای شهرستان آمل با اعتبار بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.جهانیان با اشاره به اینکه افتتاح و بهره برداری پروژه پل روستای چنگ میان به طول ۱۷.۵ متر بوده است، یادآور شد: برای این پروژه بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.
وی با اعلام افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی پرن در مسیر کوهستانی به طول سه کیلومتر با اعتبار مشارکتی ۳۰ میلیارد ریال، تصریح کرد: روکش آسفالت محور آمل- فریدونکنار به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه ها بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اشاره به احداث دوربرگردان استاندارد محور آمل به بابل در محدوده قلعه کش با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت، بیان کرد: بهره برداری از روکش آسفالت محور آمل- سرخرود نیز به طول ۶ کیلومتر با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور آمل- امامزاده عبدالله به طول سه و نیم کیلومتر با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت محور آمل- واسکس به طول ۴.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و روکش آسفالت محور چمستان به طول سه کیلومتر با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت برای شهرستان آمل به بهره برداری رسید.

جهانیان با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال تعداد ۱۳۱ پروژه در قالب ۹۵ پروژه قابل افتتاح و ۳۶ پروژه آغاز به کار در مازندران اجرا شد، بیان کرد: برای این پروژه ها بیش از یک هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان در راه های استان اعتبار هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات بهسازی و آسفالت حدود ۳۹ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی استان، بهسازی و آسفالت ۳۶ کیلومتر و روکش آسفالت ۲۴ کیلومتر راه‌های روستایی از دیگر پروژه ها است، گفت: احداث روشنایی به طول ۶.۵ کیلومتر، احداث ۳۴ سیستم روشنایی نقطه ای، احداث تور سنگی در چهار نقطه محور کندوان، اجرای عملیات پروژه های ایمن سازی استان با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان، احداث و مرمت ابنیه فنی به طول ۲ هزار و ۳۳۰ متر بخش دیگری از فعالیت ها بوده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.