با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بهره برداری 4 طرح خدماتی وحمایتی معلولان در آمل

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی ۴ طرح خدماتی وحمایتی با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی مازندران در شهرستان آمل افتتاح شد.

منتشر شده

در

این طرح ها شامل، یک خانه دومعلول شهری، یک خانه یک معلول در روستای " کته پشت"، مرکز درمان وبازتوانی معتادین و مرکز گذری کاهش آسیب ویژه بانوان (نهال گلبرگ) و طرح باشگاه ورزشی برای اشتغالزایی دو معلول آملی در شهر آمل بوده است که ظهر یکشنبه افتتاح شد.

برای افتتاح این طرح ها درمجموع حدود ۲ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از سوی اداره بهزیستی شهرستان آمل پرداخت شد.

بهره مندی نیم میلیون مازندرانی از خدمات بهزیستی

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی مازندران از بهره مندی حدود نیم میلیونی شهروندان این استان از خدمات این نهاد در طول سال دربخش های مختلف خبر داد وگفت: این خدمات توسط مراکز دولتی وغیردولتی که شامل بیش از ۱۸۰ نوع خدمت را شامل می شود، در رده های سنی به خصوص جامعه هدف بهزیستی ارائه می شود.

وحید حسین زاده، همچنین از پایین آمدن سن آسیب های اجتماعی در استان به شدت ابراز نگرانی کرد وافزود: در گذشته سن آسیب های اجتماعی در دانشگاه ها وحتی سنین بالاتر بوده، اما اکنون این آسیب ها حتی به سن دانش آموزان ابتدایی رسیده و این زنگ خطر وهشدار جدی به خانواده ها است.

وی ادامه داد، انتظار است خانواده ها از نگاه صرفاً آموزشی به فرزندان خود نداشته باشند و باید از سنین مهد کودک برای مقابله با پدیده های اجتماعی وارائه آموزش های مورد نیاز واکسینه اجتماعی شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.