با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

به دام افتادن کلاهبردار ۱۵ میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با وعده فروش وام در فضای مجازی ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وصول مرجوعه ای قضایی مبنی بر وقوع چندین فقره کلاهبرداری توسط گردانندگان یک وبسایت که به منظور امور خدماتی تشکیل شده بود، موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا، با کارشناسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی گردانندگان این وبسایت شدند.

میرفیضی، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران گرادننده اصلی این وب سایت که با اقدامات متقلبانه و با وعده فروش وام از 200 میلیون ریال تا 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از شهروندان در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان این که در بازرسی از خودرو و محل اختفای متهم در یکی از ویلاهای تفریحی شهرستان محمودآباد، چندین دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاب نیز کشف شد، اظهار داشت: متهم به تبلیغ وب سایت و فروش وام در سایر سایت‌های خرید و فروش کالا از یک سال گذشته تاکنون اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کلاهبرداری 15 میلیارد ریال متهم ، گفت: تاکنون 12 نفر از مالباختگان در سراسر کشور شناسایی شدند.

میرفیضی همچنین خاطرنشان کرد:متهم که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان فارس و پلیس فتا استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی نیز بوده، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.