با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛ کارکنان روابط عمومی شهرداری آمل و سازمان های وابسته تجلیل شدند

به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از کارکنان اداره روابط عمومی شهرداری، مناطق و سازمانهای وابسته تجلیل و قدردانی شد.

منتشر شده

در

شهردار آمل در این مراسم که در سالن اجتماعات شهرداری آمل بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید فطر و گرامیداشت روزجهانی روابط عمومی و ارتباطات، گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها در شرایط کرونایی مدیریت این بحران با  اطلاع رسانی دقیق، بموقع و صحیح است.
شهردار آمل در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت : در آستانه انتخابات هستیم و انتخابات می تواند ماحصل تفکر جمعی بسیاری از نخبگان کشور باشد. بحث انتخابات بحث هم افزایی ملی، استانی و شهری است که نمود شهری و استانی آن انتخابات شوراها و نمود ملی آن هم در انتخابات ریاست جمهوری است که امیدواریم به برکت خون شهدا که خالصانه و به دور از فضای سیاسی و شیطنت ها و نفاق ها رفتند و جان خودشان را هدیه کردند اتفاقات خوبی برای این کشور رقم بخورد.
هاشمی خاطر نشان کرد: از روابط عمومی شهرداری، مناطق و سازمانها انتظار داریم تا در کنار هم به دور از هرگونه شعار و فضا سازی بازتاب خوبی را از واقعیت های درون سازمانی و عملکرد اجرایی شهرداری به مردم داشته باشند و تا کنون هم همینگونه بوده است.
وی گفت: برای تعالی یک سیستم همه باید هم دل بوده و فعالیت داشته باشید. متاسفانه عادت به کار تیمی نداریم. ولی به تنهایی عملکرد خوبی داریم. وقتی در کنار هم قرار بگیرید مجموعه ای قویتر خواهید شد و در کار تیمی می شود نتایج بهتری گرفت.
شهردار آمل با اشاره به پروژه های در حال اجرای این شهرداری بیان کرد: در سال 1400 ما شاهد شروع پروژهای عمرانی خوبی در شهر آمل هستیم. پروژه هایی که می تواند شهرآمل را زنده کند و به عنوان مقصد گردشگری به مسافران معرفی نماید و اینجا روابط عمومی به کمک مجموعه مدیریت شهری می آید، تا این عملکرد را به صورت کامل و شفاف به مردم توضیح دهد.
در این مراسم رئیس اداره روابط عمومی شهرداری آمل، ضمن خیر مقدم و تشکر از همکاران روابط عمومی و با خواندن بیانیه انجمن روابط عمومی ایران، عملکرد یکساله اداره روابط عمومی شهرداری آمل را تشریح کرد و گفت: در یک سال گذشته ۱۸۱ عنوان خبری در روابط عمومی شهرداری تولید و در رسانه های ارتباطی و فضای وب منتشر شد.
نامدار بابایی ادامه داد: اداره روابط عمومی شهرداری آمل دانستن را حق مردم می داند و معتقد به مردم داری است. به همین خاطر در فضاهای مجازی نیز حضور فعال داشته و با تولید محتوا، خبر و عکس نوشت تا بحال بیش از ۲۵۰ دقیقه کلیپ با موضوعات مختلف تقدیم مردم و مخاطبان این فضاها کرد.
بابایی در این مراسم با اشاره به مشکلات موجود و نداشتن ساعت کار مشخص در روابط عمومی از شهردار خواست تا نگاه ویژه تری به کار در حوزه روابط عمومی داشته باشد تا انگیزه ی حضور کارکنان در این حوزه افزایش یابد.
وی آموزش های تخصصی امور مرتبط با فعالیت روابط عمومی برای پرسنل شاغل در این حوزه را یکی از ضرورت های این کار عنوان کرد و افزود: نیروی متخصص سرمایه ی هر مجموعه ای است و پرسنل روابط عمومی هم در عصر تکنولوژی و ارتباطات نیازمند آموزش های مداوم و منسجم است تا بتواند تاثیر بسزایی در انجام وظایف محوله و پرورش نیروهای کارآمد در آینده داشته باشد.
در پایان این مراسم از کارکنان حوزه روابط عمومی شهرداری، مناطق و سازمان های وابسته شهرداری آمل تجلیل شد.


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.