با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بیانیه مسئولان مازندران به مناسبت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب

نماینده ولی فقیه واستاندار مازندران با صدور پیامی مشترک، سالروز رحلت ملکوتی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند و سالروز قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشتند. ‎

منتشر شده

در

در پیام مشترک آیت الله محمدباقر محمدی لائینی و احمد حسین زادگان امده است: تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ با قیام مردی الهی، ظلم ستیز و عدالت خواه و پیوستن جریان خروشان مردمِ خسته از جور و بی عدالتی پیوند خورد که صاعقه‌های درخشان و پر تلالوء آن کماکان چشم‌های دوستداران انقلاب اسلامی را می‌نوازد و دیده‌های بدخواهان و بداندیشان را کور می‌کند.

در ادامه تصریح شده است: حضرت امام خمینی (ره)، وارث آموزه‌های الهی و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر غربت روح انسانی در سرزمین سرد فقدان معنویت و اخلاق، بنیانگذار حرکت و انقلابی شد که به صورت الگویی الهام بخش برای رهایی جویان و آزاداندیشان درآمد و پرچم ایستادگی در برابر استعمار و سلطه جویی نظام استکباری را به اهتزاز در آورد.

در این پیام امده است: انقلاب اسلامی به لطف و فضل الهی به عنوان میراث تاریخی و جاودان امام راحل، امروز در اوج بلوغ و شکوفایی، در سایه سار رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایثارگری‌ها و حماسه سازی های شهدای والامقام، ایثارگران عزیز و مردم رشید ایران اسلامی قرار دارد و گستره سبز و آباد خود را برغم بدخواهی‌ها وسعت می بخشد.

ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامی داشت قیام تاریخی و انقلابی ۱۵ خرداد به رهبری آن پیر فرزانه و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، ۱۴ خرداد؛ سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، ملت بزرگوار ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت می گوئیم و از خداوند سبحان؛ توسعه و آبادانی برای ایران اسلامی و عزت و اقتدار روزافزون برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسالت داریم.

بیانیه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی

۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی روح خدا و رهبر بزرگ آزادی خواهان جهان حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد. امام روح الله رهبر بی نظیر دینی در اوج مراتب معنوی بود که جان‌های بسیاری را از گل واژه‌های بصیرت، اخلاص، عبودیت، آزادگی و ظلم ناپذیری سیراب کرد و جهان معاصر را تحت تأثیر ابعاد وسیع شخصیت استوار و بی مانندش قرار داد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با پیگیری بی امان مبارزه با طاغوت و استکبار و مظاهر پلیدی در جهان مسیر روشن و پرفروغی را مقابل دیدگان جهانیان بویژه ملت غیور و بااراده و مؤمن ایران اسلامی قرار داد که تا ابد مشعل آن فروزان خواهد بود.

طوفان ۱۴ خرداد با عروج پیر برنای جماران اگر چه سیلی بی‌رحمانه ای را به صورت مردم انقلابی ایران و مسلمانان جهان نواخت که آثار آن همچنان باقی است، اما انتخاب خلف رشید و شایسته برای آن یگانه دوران از جنس و شمایل روح خدا در همان روز فراموش نشدنی، عطیه‌ای الهی از سوی خداوند سبحان برای تسکین الام دل‌های مصیبت زده بود که این انتخاب در سی ودومین سال هجران امام امت نشان داد که روح خدا با قامتی استوار و عزمی راسخ پی جوو تداوم بخش آرمان والای آن حقیقت تابناک است وامام خامنه ای (مد ظله العالی) گوهر درخشان در پهندشت ایران اسلامی است.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره فراموش نشدنی امام روح الله (ره) یکبار دیگر همراه با خیل عاشقان میلیونی اش ضمن تجدید میثاق با روح عرشی آن سلاله انبیایی اعلام می‌دارد که از همراهی و تداوم نهضت معمار کبیر انقلاب اسلامی تحت رهبری‌های داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.