با ما همراه باشید

سیاست

بیداری اسلامی حاصل اندیشه های سیاسی امام است/ امام راحل جامعه مرده ایران و اسلام ناب را احیا کرد

منتشر شده

در

آمل نیوز – قربانعلی مسافر / سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه امام راحل جامعه مرده ایران را احیا کرد همچنین عزت و شرف ایرانی به همراه اسلام ناب را احیا نمود، گفت: اندیشه های سیاسی امام راحل موجب بیداری اسلامی شد.

ذات الله زارعی در حاشیه برگزاری سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای قیام پانزدهم خرداد در مصلی این شهرستان، اظهار کرد: امام امت شخصیت وارسته و بارزی داشت که نمی توان به راحتی آن را توصیف و تشریح کرد.

وی افزود: مردم می دانند امام راحل جامعه مرده ایران را احیا کرد همچنین عزت و شرف ایرانی به همراه اسلام ناب را احیا کرد در حالی که آن روزها اسلام مسیر انحرافی را طی می کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اعلام اینکه امام راحل باعث شد تا اسلام به سرمنزل مقصود برسد، تصریح کرد: اندیشه های سیاسی امام راحل موجب بیداری اسلامی شد و این اندیشه های سیاسی باعث تحول ژرف و شگرف در دنیای اسلام بوده و انسجام مستحکم در دنیای اسلام را به وجود آورد.

زارعی ادامه داد: این انسجام در دنیای اسلام که برگرفته از اندیشه های سیاسی امام راحل بود امروز با رهبری برجسته رهبر معظم انقلاب اسلامی تداوم دارد تا این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود.

وی یادآور شد: مردم کشورمان بسیار قدرشناس و همیشه در صحنه هستند و باید مسؤولان در همه حال قدردان این مردم باشند و برای آنها دست از کار و تلاش شبانه روزی برندارند.

زارعی با اشاره به خاطرات فراوان از روزهای نخست ارتحال امام خمینی، تشییع و خاکسپاری پیکر آن امام، گفت: در تشییع پیکر مطهر امام راحل موج عظیمی از همراهان امام و جمعیت بی نظیر برای وداع و بدرقه آن حضرت آمدند و باید از خدا بخواهیم تا بتوانیم در راستای منویات امام راحل حرکت کرده و خدمات شایسته به مردم ارائه کنیم.

وی با اعلام برگزاری نشست های متعدد در ستاد گرامیداشت ارتحال امام راحل در این شهرستان، اظهار کرد: حدود 70 نفر از عاشقان مکتب خمینی در قالب کاروان پیاده و 700 کاروان سواره برای شرکت در مراسم ارتحال امام امت راهی تهران شدند همچنین عاشقان زیادی نیز با خودروهای شخصی به تهران رفتند البته حجم تقاضای مردمی برای اعزام به مرقد مطهر امام در سال جاری بسیار بالا بود و امیدواریم در سال های آینده شرایط بسیار خوب برای اعزام همه مشتاقان و عاشقان زیارت مرقد مطهر به تهران مهیا شود تا بتوانیم در مسیر امام امت ثابت قدم بمانیم و انحراف نداشته باشیم.

زارعی با اشاره به قرار داشتن محور مواصلاتی هراز به عنوان نزدیک ترین مسیر ارتباطی از شمال کشور به پایتخت، گفت: زائران زیادی نیز از شهرهای مختلف مازندران محور مواصلاتی هراز را برای عزیمت به تهران انتخاب کردند که از سوی مسؤولان آملی تمام تدابیر لازم انتظامی و امنیتی برای سفر ایمن و مطمئن مسافران در نظر گرفته شد زیرا تمام تلاش مان این است که مسافران در صحت و سلامت کامل به تهران رفته و پس از زیارت مرقد مطهر به مقاصد خود بازگردند.

وی بیان کرد: در این زمینه تمام تدابیر انتظامی، نظامی و امدادی در جلسات متخلف تصمیم گیری شد همچنین از سوی مردم ولایتمدار لاریجان نیز مواکب هایی برای پذیرایی زائران خمینی در مسیر ارتباطی مهیا شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.