با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تأیید صلاحیت 158 کاندیدای شورا در شهرستان آمل/ 46 نفر ردصلاحیت شدند

فرماندار ویژه آمل گفت: از بین 204 کاندیدای ثبت‌نامی آمل و 5 شهر دیگر این شهرستان تعداد ۱۵۸نفر تأیید و ۴۶نفر رد صلاحیت شدند.

منتشر شده

در

علیرضا شریعت در نشست خبری با اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در سالن همایش‌های ششم بهمن فرمانداری ویژه، اظهار کرد: رأی مردم حق‌الناس و وظیفه سنگین به عنوان امانت در اختیار مسؤولان است و باید به بهترین شکل از آن حراست و محافظت شود.

وی افزود: در روزهای آینده شاهد برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا، میاندوره‌ای خبرگان رهبری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هستیم که در شهرستان آمل سه انتخابات از این بین برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اهمیت فراوان حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح تصریح کرد: در بحث صلاحیت‌ها رسیدگی کامل کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا انجام شده و همه رسیدگی‌ها بدون هیچ سلیقه شخصی، سیاسی و اعمال نظر شخصی مسؤولان امر بوده است.

این مسؤول با اعلام ارزش بالای امنیت و سلامت انتخابات، خاطرنشان کرد: با توجه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه صیانت از آرای مردم و حفاظت از این حق‌الناس بزرگ گام برمیداریم و تمام توان خود را به صورت شبانه‌روزی بهره خواهیم گرفت.

شریعت با اشاره به اینکه 204 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر آمل و پنج شهر دیگر در این شهرستان ثبت‌نام کردند، بیان کرد: در گام نخست تعداد 75 نفر از کاندیداها ردصلاحیت شدند که پس از اعتراض استانی و کشوری پس از بررسی‌های لازم 21 نفر تأیید شدند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از 204 داوطلب 46 نفر ردصلاحیت شدند، ادامه داد: این میزان 77.5 درصد تأییدصلاحیت‌ها و 22.5 درصد ردصلاحیت‌ها را شامل می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه در مجموع 86 نفر در شهر آمل تأییدصلاحیت شدند، بیان کرد: همه ‌تلاش‌ها برای برگزاری انتخابات سالم است تا مردم با آمدن پای صندوق‌های رأی آشتی داشته باشند.

این مسؤول متذکر شد: شرایط کنونی دولت را شرایط کشور و شرایط حاکمیت تلقی کرده است، گرفتاری‌های دولت نیز جدای از گرفتاری‌های حاکمیت نیست.

شریعت گفت: در شهرستان آمل 298 هزار نفر رأی‌دهنده داریم تا در 28 خرداد شاهد ورق زدن برگ زرین دیگری از اوراق پرافتخار و طلایی انقلاب اسلامی باشیم.

فرماندار ویژه آمل اظهار کرد: در مجموع از بین 204 کاندیدای ثبت‌نامی ۱۵۸نفر تأیید و ۴۶نفر رد صلاحیت شدند همچنین نامزدهای معترض می‌توانند در این مرحله در مهلت دو روزه شکایت و اعتراض خود را به هیأت مرکزی نظارت ارائه دهند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.