با ما همراه باشید

سیاست

تجزیه و فروپاشی ایران مهم‌ترین هدف دشمنان/ رژیم صهیونیستی میدان‌دار اغتشاشات بود

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه میدان‌دار اصلی اغتشاشات اخیر رژیم صهیونیستی بود، گفت: از اهداف کلان دشمنان غربی و استکباری تجزیه و فروپاشی ایران اسلامی است.

روح‌الله سلگی امشب در همایش جبهه‌ نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی یک جریان بزرگ انقلابی است و امروزه ضرورت دارد تا بیش از هر زمان به انسجام و اتحاد در جبهه انقلاب توجه کنیم.

وی با گرامیداشت هفته حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ که آملی‌ها بار دیگر برگ زرین در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط کردند، افزود: حماسه ششم بهمن یکی از فرازها و نقاط اوج انقلاب اسلامی بوده و مردم دیار علویان گام بزرگ در جهت مقاوم کردن انقلاب در روزهای نخست پیروزی شکوهمند و افزایش بصیرت دینی برداشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: ارزش حماسه اسلامی ششم بهمن آن‌چنان بالا بود که امام راحل در وصیتنامه سیاسی الهی خود از مردان و زنان دیار علویان قدردانی و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه نبردمان امروزه در جبهه حق علیه باطل است و از نهضت عاشورا ریشه دارد، یادآور شد: نقطه اوج ما حاکمیت صالحان و مستضعفان عالم بر روی زمین است که یک وعده الهی خواهد بود.

سلگی ایران را حماسی‎ترین جغرافیای عالم دانست و خاطرنشان کرد: ما امانتدار خون شهدا هستیم و باید در هر برهه از زمان براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی گام برداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه باید بدانیم که تحولات بزرگی در کشورمان رقم خورد تا به انقلاب اسلامی برسیم، ادامه داد: باورمندانه می‎دانیم مسیرمان در جریان حق درست است هرچند مسیر حق و باطل از عصر عاشورا نشأت گرفته و همچنان مسیر نبرد ادامه دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر که برخی آن را خیزش نسل جدید و برخی دیگر اتفاق فمنیستی می‎دانند، خاطرنشان کرد: باید اغتشاشات و اتفاقات اخیر کشور در یک قاب کلان مشاهده و بررسی شود همچنین لازم است در دیدارهایی که با نسل جوان داریم آگاه‎سازی انجام شود و گفت‎وگوهای روشنگرانه روی دهد.

سلگی ادامه داد: این عوامل برای یک مسئله کلان تجزیه ایران و فروپاشی کشور بود هرچند با مسئله تجزیه ایران به از بین بردن امنیت، آسایش، رفاه، اقتدار و ارزش ایران اسلامی اندیشیده می‌شد.

وی با اعلام اینکه امروزه استعمار فرانو می‎خواهد قلوب مردم را فتح کند، افزود: ما باید برای آزادی دل‎های به اسارت درآمده جهاد کنیم البته غرب فهمیده که دنیای تک قطبی در حال فروپاشی است و باید دایره مخاطبان ما فراتر از جبهه انقلاب اسلامی رود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه امروزه جنگ رسانه را در پیش داریم و کارگزار مردم باید افتخار به نوکری آنها کند، گفت: مسؤولان وظیفه دارند تا اقدامات ارزشمند و سازنده خود را برای مردم تبیین کنند.

سلگی با اشاره به اینکه باید در مقطع تاریخی و حساس کشور از تمام ظرفیت‎ها برای خدمت به اقشار مختلف مردم استفاده کرد، یادآور شد: دشمنان غربی و استکباری در اغتشاشات اخیر دو هدف عمده را دنبال می‌کردند، یک هدف آنها تاکتیکی و کوتاه مدت برهم زدن آرامش و ریسک سرمایه‎گذاری در ایران بوده و هدف دیگر راهبردی است.

وی بیان کرد: ایران کشوری استراتژیک و مهم انرژی دنیا است و در اغتشاشات اخیر هدف‌گذاری شد تا دچار فروپاشی شود همچنین وجود ایران بزرگترین تهدید برای رژیم صهیونیستی و آینده آن است.

سلگی با اعلام اینکه میدان‌دار اصلی اغتشاشات رژیم صهیونیستی بوده و قهرمانان توئیتری و سلبریتی‌ها به همراه سلطنت‌طلب و منافقان دنبال‌رو بودند، خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها مسؤول پروژه منافقان هستند و دیدارهای دیپلماتیک متعدد را نیز در آلبانی شاهد هستیم که کارفرما رژیم صهیونیستی و مجری منافقان بودند.

وی گفت: در اتفاقات اخیر اقدامات خطرناکی در مورد جوانان محلات، شبکه‌سازی، شعارنویسی و عادی سازی بی‌حجابی روی داد و منافقان و سازمان مجاهدین نقش بسیار مهمی در شهرهای مختلف داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به لزوم امیدبخشی در جامعه از سوی مدیران و مسؤولان، بیان کرد:  باید حقایق مهم و اقدامات دولت در دهه فجر تبیین و اطلاع‌رسانی کنیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.