با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تجلیل از معلولان مدال آور مسابقات جهانی در آمل

به مناسبت بزرگداشت روزملی پارالمپیک، در آیینی معلولان آملی و مدال آوران مسابقات پاراآسیایی، جهانی و بین المللی تجلیل شدند.

منتشر شده

در

در این آئین از " حکیم منصوری و وحید سعادت پور" دو ملی پوش بسکتبال با ویلچر و قهرمان مسابقات پارآسیا واقیانوسیه، "امیر حسین متولی" دارنده چهار دوره اخیر مسابقات جهانی والیبال نشسته ، "پروانه لطفی" نائب قهرمانی مسابقات دوومیدانی کشوری در سال 98 به صورت ویژه تجلیل شدند.

مچنین در این مراسم از چند ورزشکار معلول که در یکسال گذشته مقام های استانی و کشوری  کسب کردند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه آمل در این آیین گفت: ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس برای مشارکت افراد دارای معلولیت در همه حوزه‏ های زندگی و اجتماعی از ضروریات است.
قدرت الله نائیج نژاد افزود: فراهم آوردن فرصت برابر برای معلولان در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی همانند سایر افراد و همچنین ایجاد امکان دسترسی در زمینه های حمل و نقل درون شهری، محیط فیزیکی، آموزش و پرورش، فن آوری، اشتغال، منابع مناسب ارتباطی و رسانه ‏ای از اقداماتی است که همه باید برای تحقق آنها تلاش کنیم.

حضور تاثیرگذار ورزشکاران معلول آملی در تیم های ملی

رئیس هیئت ورزش های جانبازان ومعلولان شهرستان آمل هم در این مراسم به حضور تاثیرگذار و حضور هر ساله ورزشکاران معلول این شهرستان در تیم های ملی اشاره کرد و گفت: مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول باعث ایجاد و ترویج روحیه تلاش و امید در بین جامعه به ویژه معلولان و جانبازان شده است.

مسعود فلاح افزود: انتظارهست که با توجه به نیازهایی روزمره و حتی انگیزشی که برخی معلولان برای ادامه ورزش قهرمانی، در تجلیل ها همانند ورزشکاران از سوی مسئولان شهرستان دیده شوند.

وی ادامه داد: شما قهرمانان پارالمپیک با افتخارآفرینی خود، جزئی از هویت ایران اسلامی شدید و در کنار رزمندگان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، نمادی از آبروی این آب و خاک هستید که با رشادت های وصف ناشدنی، جهان در برابر اراده شما به زانو درآمده است.

رئیس هئیت ورزش های جانبازان ومعلولان آمل در ادامه با اشاره به تصویب قانون و آیین نامه قانون جامع حمایت از معلولان ابراز امیدواری کرد که اجرای این قانون و آیین نامه های آن در دستور کار اداره ها و دستگاهها قرار گیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.