با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

تحقق جامعه‌پردازی در مسیر تمدن اسلامی همراه با شبکه فرهنگی و امامت

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام نقش جامعه‌پردازی در مسیر تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: فعال‌سازی اقشار مختلف مردم جز در شبکه امامت و رهبری، امامت و مسجد اتفاق نمی‌افتد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: سازمان تبلیغات نهادی است که از رویش‌های انقلاب اسلامی بوده و براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی و تعالیم دینی رسالت گسترده خود را به سرانجام می‌رساند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به گذشته، افزود: امروزه حرکت فرهنگی سازمان تبلیغات متناسب با زیست بوم مناطق و شهرستان‌ها است و تبلیغات‌مان مؤثر در راستای توسعه مخاطبان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروزه در تبلیغ فقط در مقام خطابه نمی‌پردازیم و در جنگ نرم دشمنان که با هر ترفند و نقشه وارد میدان می‌شوند باید چهره به چهره با مخاطبان ارتباط بگیریم.

شریف‌تبار با اعلام نقش مهم جامعه‌پردازی در مسیر تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: فعال‌سازی اقشار مختلف مردم جز در شبکه امامت و رهبری، امامت و مسجد اتفاق نمی‌افتد و نقش امامان محله در این راستا بسیار کارساز است.

وی با اشاره به مدیریت توقعات و انتظارات از سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: آمل از شهرهای شاخص در مازندران است که رتبه نخست فعالیت قرآنی و خانه قرآن شهری و روستایی را از آن خود کرده هرچند فعالیت قرآنی در این شهرستان ویژه است و می‌تواند الگوی دیگر شهرها باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه درچینش و انتخاب مدیران باید هر مدیر یک ارزش افزوده در شهرها و مناطق داشته باشد، خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم، سیاستگذاری، قانون‌گذاری، تسهیل‌گری و تنظیم‌گیری ایفای نقش می‌کند و با وجود مجامع وابسته، هیأت‌های مذهبی، کانون مداحان، مبلغان و شعرای آیینی سرمایه اجتماعی بزرگی محسوب می‌شود.

شریف‌تبار گفت: باید همگان در مسیر توسعه مخاطبان از ظرفیت‌های موجود بهره بگیریم و اثرگذار ظاهر شویم.

در این مراسم از تلاش‌های ۱۰ ساله حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی ریاست سابق تبلیغات اسلامی آمل قدردانی شد و حجت‌الاسلام سید مجید حسینی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی به عنوان رئیس اداره امور قرآنی و دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران کار خود را از سر گرفته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.